מה מונע מאיתנו לרכוש מוצר חדש או להחליף ספק שירות?

כמה פעמים רציתם לקנות מחשב חדש, אבל לא היה לכם כוח לחפש ולהשוות בין אלטרנטיבות? כמה פעמים רציתם להחליף חברת ביטוח אבל לא היה לכם נעים מהסוכן? כמה מכם חושבים להחליף מפעיל סלולארי אבל כבולים בהסכם עם קנס יציאה..? כל החלטה של לקוח לשנות את מסלול הצריכה הרגיל שלו, כרוכה בהתגברות על חסמים מסוימים, ותשלום של עלויות מעבר.



המפגש הקרוב בסדרת מפגשי ל.ה.ב. UPDATE בניהול השיווק יעסוק בחסמי מעבר כאחד הכלים לניהול הקשר עם הלקוח, וכאמצעי ליצירת נאמנות לקוחות. המפגש יתקיים בהשתתפות אבי קלפה, מנהל חטיבת הלקוחות בחברת YES ועירית ניצן, מהפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב.



המפגש יתקיים ביום ראשון, ה- 12.03.2006, בין השעות 17:30-20:30, בפקולטה לניהול, אוניברסיטת תל אביב.



המפגש ידון בסוגים שונים של חסמי מעבר, בדגש על שימוש בחסמי מעבר "חווייתיים" כאמצעי ליצירת נאמנות לקוחות שיוצגו ע"י אבי קלפה. כמו כן, יוצגו ממצאים ממחקרים עדכניים לגבי האופן שבו חסמי מעבר משפיעים על התנהגות הלקוחות.



"ל.ה.ב אפדייט בניהול השיווק" היא תכנית מנויים שנתית המיועדת למנהלים בכירים, מנהלי שיווק, פרסומאים ומנהלי פרסום בחברות גדולות, וכוללת סדרה של מפגשים מקצועיים במגוון תחומי השיווק, תוך שילוב ידע רב ועדכני מן השטח ומהאקדמיה. בתוכנית השתתפו עד היום מאות מנהלים, שמצאו עניין רב בשילוב של מרצים בכירים מהאקדמיה ואורחים המגיעים מן השטח. בין המרצים האורחים שהשתתפו במפגשים הקודמים היו: גבי רוטר מקסטרו, חיים רומנו מנכ"ל אל-על, יהודי ליפמן מיוניליוור, פרופ' סטיבן ברנט מקלוג, יעקב גינצבורג מקלאב מרקט, הפרסומאי אייל חומסקי, ד"ר רינה דגני, אלי רייפמן מאמבלייז, גיל רוזנפלד מ- HP ועוד.



עלות מפגש בודד הנה 220 ₪.


03-6408375, 052-2246314לפרטים והרשמה למפגש:

אולי יעניין אותך

16491cellcom360

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח