מה משותף לח"כ סתיו שפיר ולכוכבי הרשת טיילור ובן זיני?

איגוד השיווק הישראלי יחד עם Teenk קיימו אתמול (שלישי) את הכנס השנתי בנושא שיווק לנוער ולצעירים תחת הכותרת "DIY Marketing – הדור ששינה את חוקי המשחק". אל הכנס, שנערך ברידינג 3 בתל אביב, הגיעו מאות אנשי שיווק מהחברות המובילות במשק.


את הכנס, ביוזמת סיגלית הורן גלפרין, משנה למנכ"ל האיגוד, פתחה מנכ"ל האיגוד תלמה בירו וציינה כי, "הכנס מתמקד השנה בנושא DIY marketing. בני הנוער של ימינו יודעים לשווק את עצמם היטב – הם יודעים לספק את התוכן, לביים, לערוך ובייחוד, לזהות מה המיצוב, הייחוד של התוכן ואת הפלטפורמה הטובה ביותר לשווק אותו. הם לא זקוקים לסוכנים ומתווכים ויודעים בעצמם מה צריך לעשות. בני הנוער הם אנשי השיווק של עצמם והם מכירים את קהל היעד, שהם חבריהם הצעירים. הם עובדים אחרי שעות הלימודים, כאשר לחלקם אף יש עסקים משלהם. דור הצעירים משנה את חוקי המשחק גם במובנים חברתיים רחבים יותר והם יודעים להוביל אג'נדה דרך התוכן שהם מייצרים".


ח"כ סתיו שפיר אשר נאמה בכנס, סיפרה כי כאשר היא שואלת תלמידים בבתי ספר מהי המילה הראשונה שעולה בראשם כשהם שומעים את המילה "פוליטיקה", התשובה אשר מתקבלת ברוב המקרים היא "שחיתות". "אחרי חמש וחצי שנים בפוליטיקה, אני יכולה להגיד לכם שהפוליטיקה הרבה יותר מושחתת ממה שחשבתי. הנוער גדל היום תחת פוליטיקה של פחד, יש הרבה שנאה, אי אפשר לקיים דיון בין הימין והשמאל, שומעים הרבה השמצות ומידע שקרי".


ח"כ שפיר התייחסה לדור ה-Z כדור העתיד המייצר שינוי ופנתה לאנשי השיווק באומרה, "כאן האחריות שלנו. יושבים כאן אנשים שיודעים לפנות לבני נוער ויש לכם אחריות. האחריות הזאת היא להסתכל על הסביבה, להבין שאנחנו נמצאים בלב של אתגר מאוד גדול ואנחנו צריכים לעורר את הביקורת, את דרך האמת, לפרוץ את כל הגבולות כדי שיהיה כאן יותר טוב. כשאנחנו אומרים את האמת, זה הדבר הכי ממלכתי וציוני שיכול להיות. אנחנו צריכים לגרום לבני הנוער להרגיש שהם יכולים לומר את האמת שלהם ואנחנו נשמור עליהם. רק ככה יהיה פה עתיד ששייך לכולנו", סיכמה.


בכנס התקיימו הרצאות מפני מומחים ישראליים ועולמיים: ד"ר אייל דורון דן בשאלה "האם הדור הצעיר שינה את חוקי המשחק?"; יובל רכטר, יזם ומומחה לשיווק דיגיטלי בחברת First Media בארה"ב, הסביר כיצד ניתן להפוך סרטונים לוויראליים, להגיע לקהל של מיליוני עוקבים ללא תשלום ולחזות מבעוד מועד לכמה צפיות יגיע סרטון; גלי ברגר, ראש מערך תקשורת בסופר פארם, סיפרה על מסקנותיה מסופר פארם יאנג – ערוץ YouTube ייעודי לבני נוער; ומרקו מיקיאלי, ראש תחום משרדי פרסום בפייסבוק ישראל, הסביר והדגים כיצד ניתן לבנות מותגים באינסטגרם.


באירוע התקיים פאנל בני נוער בהשתתפות ליהי סליים, כוכבי סוואגרז, טיילור מלכוב ובן לינדמן, אותו הוביל יניב ויצמן, בעלים ומנכ"ל Teenk. בנוסף, אנשי השיווק נהנו מהופעה של טיילור ובן זיני, שהראו לכל הנוכחים באירוע מיהם הכוכבים האמיתיים של בני הנוער והצעירים.

אולי יעניין אותך

 קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
 1_ קרדיט צילום - יעל צור
 הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל
bmw-gfb0242366_1280 (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח