מהו הטרנד הבא בתחום המזון? סדנה ייחודית בנושא השינויים בהרגלי הצריכה של מזון כבסיס לזיהוי הזדמנויות

סגמנט יועצים לשיווק תקיים בשיתוף עם דורן תקשורת סדנה מקצועית ייחודית, תחת הכותרת "השינויים בהרגלי הצריכה של מזון כפלטפורמה לזיהוי מקורות צמיחה חדשים". הסדנה תתקיים ביום שלישי, 9 במאי 2006, במשרדי דורן תקשורת ברעננה, והיא מיועדת ליצרני מזון, יבואני מזון, חברות הפצה, ורשתות מזון.



מנחה הסדנה, שמחה סיגן, מנהל סגמנט יועצים לשיווק, אומר כי מטרות הסדנה הן הצגת המגמות והשינויים; הקניית כלים שימושיים להתאמת המגמות והשינויים לשוק בישראל; והצגת תכלית מלווה בתרגול מונחה על איזה מגמות הן אופנה חולפת, ואיזה מהן מהוות פוטנציאל לצמיחה.



ביו נושאי הסדנה: מגמות בריאות בתחום המזון, שינויים בהרגלי הצריכה, רגולציה מחמירה, ופריצות טכנולוגיות; ובעקבותיה יוכלו המשתתפים להזמין סדנה פנים-ארגונית מורחבת, המותאמת לארגונים ולצורכיהם.



מחיר ההשתתפות בסדנה 600 ₪ + מע"מ. לפרטים והרשמה: ליאת, דורן תקשורת, טל. 1-800-560-000,
liat@doran.co.il



שמחה סיגן הוא מנהל סגמנט יועצים לשיווק, עורך הידיעון המקוון למגמות שיווקיות TRENDS, ובעל טור ב'גלובס'. הוא מתמחה בתחום השיווק ובזיהוי מגמות חדשות.



דורן תקשורת היא חברת יחסי ציבור, שמאז הקמתה ב- 1988 מתמחה באספקת סל רחב של שירותי תקשורת שיווקית לחברות במגוון תחומי עסקים וענפים במשק. דורן תקשורת מפעילה גם את אתר האינטרנט "אכול ו-Chateau" העוסק באוכל, יין, מסעדות, ודברים טובים בחיים – www.foodis.co.il.

אולי יעניין אותך

יקיר ליסיצקי וחכ רביבו צילום רפי דלויה
table
רקנאטי קסטיאל רזיאל
מאיה רדושינסקי סמנכלית חטיבת לקוחות פרטיים פרטנר תומר לוי מנכל סיין נאו
קולורטק-צילום גיל שטיר
תמיר גורן, מנכל קבוצת SQLink עם ילדים של עובדי הקבוצה צילום באדיבות סקיולינק (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
מלכה עזריאלי טאון קרדיט יעקב תורג׳מן (1)
Aktivia aktuelle Version 27.2.13