רשת ביתילי, רשת הריהוט והעיצוב הגדולה בישראל שלה 14 סניפים ברחבי הארץ, ממתגת את עצמה מחדש במהלך רחב היקף הכולל שינוי האסטרטגיה הפרסומית ושינוי תמהיל המוצרים בחנויות ועיצובם מחדש. בנוסף, בימים אלו נפתחו 2 סניפים חדשים, באשדוד ובמודיעין.
לדברי פיני גולדשטין סמנכ"ל הסחר והשיווק "כרשת המחוברת להוויה הישראלית, אנו רואים את השינויים במגמות העיצוב בארץ ובעולם ומתאימים את העיצובים החדשים לצרכן הישראלי, אשר יותר פתוח בשנים האחרונות לאמץ טרנדים אופנתיים בעיצוב הבית".
כחלק מהשקת קונספט ה"עולם החווייתי", יוצאת הרשת בשת"פ עם מקס ברנר, חברת השוקולד, אשר יבוא לביטוי הן בקמפיין הפרסום והן בשיווק חלק ממוצרי החברה, כמו כן נסגר הסכם עם חברת נירלט שיצבעו את קירות הסניפים בצבעים המשתלבים בקונספט.
לדברי גולדשטיין, מדובר באחד מהמהלכים השיווקים המשמעותיים ביותר של הרשת מאז הקמתה, וזאת במטרה ולהגדיר מחדש את קהל הלקוחות ולמשוך לסניפים קהלים חדשים.
בסוף השבוע תעלה הרשת בקמפיין פרסומי באמצעות משרד נחמני צפריר בו יושם דגש על ההבטחה שלקחה על עצמה הרשת "לרענן את הבית בטעמים חדשים". לדברי גולדשטיין "אנו נתחייב בפני הלקוח לרגש אותו כל פעם מחדש ולהחליף קולקציות שלמות לפחות פעמים בשנה".
משפחת איתני פועלת בענף הרהיטים מאז 1986 עם רשת ביתילי. כמו כן היא בעלת רשת שטיחי כרמל . בשנת 2003 נכנסה החברה שותפה בחמישים אחוז עם רשת אי די דיזיין בבעלות משפחת פישמן.