Leaders בבעלות ערן ניזרי, לשעבר מנכ"ל אלנבי בית קונספטים, פותחת סוכנות דיגיטל חברתית תחת השם "CREATORS" ומציעה לראשונה בארץ מודל עבודה ייחודי. יוצרי תוכן בעלי מספר עוקבים גדול, הקשורים לערכי המותגים ינהלו את עמודי המותגים בעצמם. עד כה התבססו המותגים על ניהול עמודים על ידי תקציבאים החולשים על מספר עמודים רשמיים ללא התמקצעות, במודל החדש המותג בוחר בעצמו את יוצר התוכן והקופי קריאטור. בין המותגים שהחלו לעבוד על פי מודל זה: אירוקה, בורגר ראנץ' ורשת קייוטו.
"אנו עדים כאן לשינוי מגמה בכל הנוגע לניהול עמודים של מותגים ברשתות חברתיות", אומר ערן נזרי מנכ"ל Leaders. האנשים שעושים את האינטרנט מנהלים עבור המותגים את עמודי הסושיאל, במקום תקציבאי פרסום אשר אין להם רקע וניסיון ביצירת תוכן. מדובר בחיבור טבעי, לא רק שמנהלי העמודים מכירים ומזדהים עם התוכן של המותג, הם יוצרים תוכן מקורי המצליח להביא עשרות אם לא מאות אלפי העוקבים. איזה מותג לא ירצה שקהל המטרה שלו יגיע אליו בזכות תוכן מקורי ואמיתי ע"י כוכב רשת מוכח?"
השימוש בכוכבי רשת לניהול עמודי מותגים הוא מודל חדש ומהפכני המביא למותגים ערך משמעותי בעידן החדש של הרשתות החברתיות. ללידרס טכנולוגיה הסורקת את הרשתות החברתיות המאתרת את האנשים עם כמות העוקבים הגבוהה ביותר ואלה עם כמות האינג'ג'מנט הגבוה ביותר, לאחר האיתור לידרס משייכים כל פרופיל לסיגמנט על פי התוכן הויזואלי של הפרופיל לדוגמא: אופנה, לייף סטייל, פודיז, ספורט, בריאות, עיצוב פנים, צילום מקצועי, ביוטי ועוד. פרופילים בעלי תוכן ויזואלי מקורי ומובהק משוייכים כקרייאטורים, פרופילים מפייסבוק הידועים ככותבי רשת המצליחים להשיג עשרות אלפי לייקים לכל פוסט משוייכים כקריאטור קופי, יחד לידרס יוצרים לכל מותג צוותון של יוצר תוכן ויזואלי וכוכב קופי ויוצקים גאנט עבודה חודשי ומקורי.
רשת בורגר ראנץ' נהנית זו תקופה ארוכה מניהולה של עמית זנקרן – משפיענית רשת ויוצרת תוכן המיוצגת בלעדית בלידרס.
פחות מרבעון הצטרפו למהפכה מעל 15 מותגים כגון: קפה גרג, מרטל מבית פרנו ריקארד, קיוטו, תכשיטי באלטו, אינוקים מותג הקורקינטים החשמליים, גט טקסי, מתחם שרונה ועוד.