מוזיאון ישראל ירושלים, עולה בקמפיין גלויות באמצעות הגלויה של שלי הכולל סידרת גלויות של עבודות מתוך אוסף אומנות סינית עכשווית הנקרא MADE IN CHINA (תוצרת סין) לרגל הצגתו במסגרת תערוכה חדשה במוזיאון. הגלויות יופצו בכ – 700 נקודות בכל רחבי הארץ. ההיקף המוערך של הקמפיין, נאמד בכ – 5,000 דולר והוא יעלה בסוף השבוע הקרוב.
שלי רוקח, מנכ"ל הגלויה של שלי מסרה כי: "אנו גאים בבחירה של מוזיאון ישראל אשר מעניק לנו הזדמנות לקדם אומנות בקרב קהל היעד הצעיר שלנו הנחשף למדיום הגלויות. מדובר באומנות עכשווית העולה בקנה אחד עם גישתנו התרבותית במדיום זה אשר רבים מהנחשפים אליו הנם צעירים שוחרי אומנות אשר יהוו קהל חדש וצעיר למוזיאון".
התערוכה כוללת כמאה עבודות מאוסף אסטלה, אחד האוספים הגדולים בעולם של אמנות סינית עכשווית. חברת הגלויה של שלי הוקמה לפני כ – 12 שנים על ידי שלי רוקח. החברה מתמחה בפרסום וקד"מ חווייתי ב – 800 מוקדי פנאי ובילוי באמצעות גלויות.