עיתון TheMarker מקבוצת הארץ החליט על התחדשותו והתרחבותו של מוסף סוף השבוע Marker Week, היוצא לאור מידי יום שישי. במסגרת השינויים, יופרד המוסף מהחדשות, יורחב בכ- 10 עמודים לכ- 80 עמודים, כאשר גיליון ההשקה יכלול 96 עמודים.
כמו כן, זכה המוסף לעיצוב חדש ועדכני בהובלתו של גל ורטמן, העורך הגראפי של קבוצת TheMarker וכן לשינוי בתכנים, כאשר מעתה הדגש יינתן לסיפורים הגדולים שמאחורי הידיעות הכלכליות שהופיעו בחדשות במהלך השבוע.
המוסף יצא במתכונתו החדשה ב-29 בפברואר וההשקה המחודשת תיערך במסגרת הכנס, שעורך TheMarker לאנשי עסקים ישראלים ואמריקאים במלון פלאזה בניו יורק ב 27-28 בפברואר.
המוסף המחודש כולל מדורים הקשורים באירועי השבוע, וטורים אישיים קבועים, תחקירים, פרופילים כתבות צבע, ומדורים חדשים תחת הכותרת Weekend, שיכלול ביקורת מסעדות, פינת "מנכ"ל מבשל", מדור לייף סטייל, מדור רכב, קפטן דיגיטל ועוד .
הגיליון הראשון יכלול כתבת עומק על ההתנהלות מאחורי הקלעים של שוק המט"ח, וכן כתבת תחקיר שקשורה בחברות לייצור נשק. בנוסף יכלול הגיליון פרויקט מיוחד המציג את סיפוריהם של ישראלים שהצליחו בארה"ב במגוון תחומים – אקדמיה, רפואה, היי טק, בידור, שוק ההון ועוד
ענת ג'ורג'י עורכת מוסף ה- MarkerWeekאמרה כי "המטרה העיקרית בתהליך ההתחדשות היא להרחיב ולהעשיר את החבילה שאנו מספקים לקוראינו. לצד השינוי הויזואלי בולט גם השינוי התוכני; החלטנו להתמקד בסיפורים הגדולים בכלכלה, ולספק לקורא כתבות בעלות עומק, עניין וניתוח מקצועי".