רשת KEDS KIDS (קדס קידס) משיקה ,בימים אלה, מועדון לקוחות תחת השם: KEDS KIDS PLUS (קדס קידס פלוס) בהשקעה כוללת של 150 אלף דולר.
המועדון יאפשר לחברים לקבל פריטי לבוש בחינם מכל הקולקציות החדשות וללא כל הגבלה בתמורה לצבירת מטבע שיווקי חדש ברשת, בשם : פלוסים.
המועדון הוקם באמצעות ובליווי חברת SEGMARKETING, סוכנות ייעוץ מתמחה בהפעלת תהליכי שיפור רווחיות ע"י תכניות נאמנות ושיווק ממוקד לקוח, עבור מותגים קמעונאיים ו-B2C .
לחברי KEDS KIDS PLUS יוענקו הטבות שונות לדוגמא: הלקוחות יקבלו פלוסים על סך 10% מסכום הרכישה , בכל רכישה (פלוס = שקל) ובנוסף,חברי המועדון ייהנו ממבצעים מיוחדים, קדימות במבצעי סוף עונה, הנחות יום הולדת של הילדים, סופי עונה מיוחדים לחברים, קופוני הנחה ומבצעים מגוונים ובלעדיים.
כל חבר ,שמצטרף למועדון ב 29.90 ₪, מקבל ערכת כרטיסים ייחודית, שכוללת כרטיס חבר לשמירה בארנק + 2 מחזיקי מפתחות, שיתפקדו ככרטיס חבר ואפשר לצרפם לצרור המפתחות ולחלק בין בני המשפחה.
לדברי סבינה דן- מאיר, מנהלת השיווק של KEDS KIDS: " הרשת החליטה להתמקד בשנת 2007 בחיזוק הלקוחות הנאמנים, ולכן שיפרנו את ההטבות באופן משמעותי ללקוחות. לקראת ההשקה בשבוע הבא, יקבלו כל החברים הפעילים במועדון הישן הטבת הצטרפות בחינם למועדון החדש". עוד הוסיפה דן- מאיר ואמרה: " הרשת צופה להגיע לכ- 50,000 חברי מועדון תוך 3 חודשים מרגע ההשקה ".
הקמתו של המועדון מלווה בקמפיין דיוור ישיר פרסונאלי לכ-50,000 לקוחות ברחבי הארץ שיציג את התועלות הנרחבות של המועדון החדש.