בהמשך למגמה העולמית שמדייקת מדי יום את החוויה הצרכנית של לקוחותיה, עם שימת דגש על מיקוד תחומי עניין והתאמה לקהלי יעד בגילאים שונים הוקם מועדון הצרכנות לצעירים, אפליקציית "1824". את המועדון הקימו אנשי השיווק והפרסום, היזמים ניסים וגיא עזרא בהשקעה של כ– 4 מיליון שקל.
בעידן בו עולם הצרכנות שואף לראות את קהל היעד שלו באופן המדויק ביותר שיש, זוהה פלח צרכני ייחודי לDNA הישראלי, המכיל בתוכו צעירים בטווחי הגילאים 18-24 ,התאגדו מעולם תחת מועדון צרכנות שאינו נישתי.
באפליקציה מתחמי הטבות וקופונים במגוון תחומים: מסעדות, אופנה, אטרקציות, חופשות, אירועים וחיי לילה, מתחם חיפוש עבודה ממוקד לגילאי 18-24 עם משרות מתעדכנות בארץ ובעולם , מתחם לימודים המציג מידע על מוסדות הלימוד, מסלולי הלימוד ואפשרויות הלימודים בארץ, מגזין תוכן שמורכב מיוצרי תוכן ומובילי דעה ברשת שמתעדכן 24/7 ,וכל מה שמעניין את הצעירים בטווח גילאי 18-24, זאת באמצעות אפליקציה שמאגדת את כל תחומי העניין והצרכים במקום אחד.
ההרשמה היא חינמית דרך אפליקציית "1824" (בחנות ההורדות הסלולרית) והרעיון הוא שכוח הקנייה של קבוצת הצרכנים יסבסד הנחות והטבות בקרב גופים פופולריים עבור קהל הצרכנים הזה. בין המותגים הבולטים אשר כבר היום עובדים עם מועדון הצרכנות בתחומים השונים:
רשת "ריקושט", רשת מכוני הכושר "הולמס פלייס",""HOT, ""STINGTV, "אמריקן לייזר", "נאטורפיל", "בית הפנקייק", מותג האופנה "ROCKGLAM" , "דלתא", ""FIX, "ישרוטל", רשת מלונות "פתאל", קבוצת "קידום", "יואל גבע", "וול סטריט", מכללת "מגמות", מכללת "פסגות", "המרכז האקדמי למשפט ועסקים בר"ג", "זמן אמיתי", "הבימה", "בית ליסין", מסעדות "שגב", "מקס ברנר", מותג הטיפוח GA-DE ועוד.
עד סוף שנת 2019, צופים היזמים, ניסים וגיא עזרא, לגייס אלפי חברות ומאות אלפי צעירים למועדון שיהווה בית חם של הטבות, קופונים, משרות, מידע על לימודים, מגזין תוכן לצעירים, ללא צורך בהתחייבות מצדם.
גיא עזרא מייסד שותף מועדון 1824: "קהל הצעירים בני ה18 עד 24 הוא קהל שצריך לקבל תשומת לב מיוחדת. 18-21 לפני ובתקופת הצבא, יש לצעירים צרכים מסוימים: הם צורכים יותר בילויים בסופ"ש ופחות פנויים באמצע השבוע, כשלקראת גיל 21 הם עומדים לפני צומת משמעותית בקבלת החלטות להמשך חייהם: לימודים ופניה לשוק העבודה. אנחנו מספקים אפשרויות מגוונות בנושא הן בבחינת הטבות הקשורות למוסדות לימוד, השלמת בגרויות, לימודים אקדמאיים, לצד עבודות מועדפות ועבודות המתאימות לקהל הזה".
ניסים עזרא מייסד שותף מועדון 1824: "ההטבות שלנו לא מתחילות ונגמרות בקופוני הנחה. מועדון 1824 מספק תכנים איכותיים, כאלה אשר יוכלו לעזור לצעירים בבחירותיהם. לכן גייסנו כותבים מובילים, שיספקו את המידע המעניין באפליקציה בתחומים שונים: טיפוח, ספורט, לייף סטייל והגולשים יכולים לבחור מה מעניין אותם גם ברמה הזאת".