מותג "נשר מאלט" יוצא בקמפיין ויראלי- ישיק סדרת סרטונים מיוחדים ברשת

מותג "נשר מאלט" יעלה בימים הקרובים עם סדרת סרטוני אנימציה, שהופקו בטכנולוגיה ממוחשבת מתקדמת, במראה טרנדי בדומה לעולם הסרטונים המוצג בערוץ המוזיקה העולמי MTV.



מטמפו נמסר כי הקמפיין יכיל מספר סרטונים המתארים סיטואציות שונות של פעילויות כושר ובריאות – ריצה /צרכני ויטמינים/חדר כושר וכו', אשר בסוף כל סרטון מחבר הקריין את עולם הכושר והדיאטה לערכים הבריאותיים של שתיית נשר מאלט.



במהלך השנה האחרונה, נקטה טמפו בסדרה של מהלכים, על מנת לחזק את ערכיו הבריאותיים של "נשר מאלט". הרצאות של דיאטנית קלינית בבתים פרטיים, רענון מראה הבקבוק והוספה של ערכים בריאותיים על התווית הם רק חלק מהם.



לדברי רפי יער, מנהל מותג נשר מאלט "הסרטונים מתמקדים בקו הבריאות שאותו אנו מקדמים עם המשקה ומתאים לטרנד משקאות טבעיים ובריאים, המתפתח מאוד בעולם ובישראל, שנשר נמנה עמו".



הקמפיין יכלול כ-5 סרטים אשר יופצו בצורה ויראלית דרך רשת האינטרנט ובנוסף יכלול פעילויות קד"מ שונות. את הסרטים מקריין אלכס אנסקי. הסרטונים הופקו ע"י חברת TANK ביילין בהשקעה של מעל מיליון ₪.



שוק הבירה השחורה בישראל מוערך ב-70 מיליון בשנה. לטמפו נתח שוק ממוצע של 70%.

אולי יעניין אותך

16459silit1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים