חברת PMI, מקבוצת "בר", המתמחה בתחום מוצרי איסוף לילדים ובשיווק מוצרי כסף כיס, נענתה ליוזמת היחידה הערבית של McCann Cultures ויוצאת לראשונה בפעילות שיווקית ממוקדת למגזר הערבי, עבור המותג "סופרגול". באמצעות היחידה הערבית של McCann Cultures יותאמו תכנים, פעילויות שיווקיות ופרסומיות ממוקדות למגזר.
מאז הושק המותג "סופרגול" בארץ, לפני כשש שנים, נמכרו יותר מ-35 מיליון מעטפות המכילות תמונות שחקני כדורגל. על- פי סקר מכון המחקר "מותגים" נמצא כי 81% מקרב קבוצת הגילאים 13- 18 במגזר הערבי אוהבים כדורגל ו-94% מתוכם צופים באדיקות בכדורגל בטלוויזיה.
עדי זועבי, מנכ"ל המחלקה הערבית ב- McCann Cultures מוסר: "אנו, ביחידה הערבית
ב- McCann Cultures , זיהינו את הפוטנציאל האדיר שיש למותג בקרב קבוצת הגילאים במגזר ופנינו לקבוצת PMI. נתוני מחקר "מותגים" הוכיחו כי מותג "סופרגול" אכן מתאים לפלח האוכלוסייה במגזר הערבי, לא רק בשל אהדתם הגבוהה לכדורגל, אלא גם בשל הרגלי הקנייה והצריכה שלהם. מאחר ש- 95% מקרב הצעירים במגזר מקבלים דמי כיס שבועיים ו-79% מתוכם קונים בדמי הכיס בחנות השכונתית, למותג איסוף לילדים הנרכש בכסף כיס פוטנציאל שיווקי גבוה".
עבור החדרת המותג למגזר, הוא הותאם לקהל היעד על- ידי העצמת נוכחותם של השחקנים הזרים, שנמצאו אהודים במיוחד בקרב קבוצת הגיל כמו גם הקבוצות הזרות. הפעילות השיווקית תתקיים בבתי הספר ובמרכזים הקהילתיים שם תתקיים פעילות הסברתית ויחולקו האלבומים. המותג יימכר במכולות השכונתיות ובקיוסקים בקרבת בתי- הספר והמרכזים במחיר מוזל, המותאם לחפיסות הקלפים בהן יהיו פחות מדבקות.