מותג "פנינה רוזנבלום" יוצא במיתוג להשקת סדרת שמפו ומרכך המבוססת על חומרים טבעיים

חברת הקוסמטיקה והטיפוח "פנינה רוזנבלום", יוצא במיתוג מחדש להשקת סדרת שמפו ומרכך המבוססת על חומרים טבעיים. המיתוג מחדש יתבצע באמצעות שינוי ורענון אריזות מוצרי הסדרה, הכולל שינוי בצבע האריזה ועיצובה . בהשקעה כוללת של חצי מיליון ש"ח.



לדברי "פנינה רוזנבלום": שדרוג האריזות ועיצובם, נעשה בעקבות הובלה של מוצרי הסדרה את הטרנד העולמי:"חזרה אל הטבע". הסדרה מבוססת על חומרים טבעיים והיה חשוב לנו להדגיש זאת גם בדרך ויזואלית בעיצוב האריזה מחדש והשפה התקשורתית.



לדבריה: "פנינה רוזנבלום" הינו מותג חזק ותיק ומושרש , אך עם זאת חדשני , טרנדי ואופנתי – אנו רואים ברענון אריזות המוצרים, צעד קדימה אל החדשנות . השינוי מעניק לצרכן ערך מוסף של אריזות נוחות, השומרות על תכולת המוצר תוך שימת דגש על איכות בלתי מתפשרת של מוצרי הסדרה, המכילים הרכב ייחודי של חומרים פעילים , המזינים את השיער מהזקיקים ועד הקצוות ומעניקים ניחוח הנשמר לאורך זמן

האריזה של המוצרים משלבת שמפו בבקבוק בגוון שנהב, עליו מודפסת תווית צבעונית של הצמח , שעליו מבוסס השמפו . השימוש במוצרים מתאים לכל המשפחה , במחירים שווים לכל נפש ובאריזה חסכונית של 750 מ"ל.

הסדרה החדשה כוללת 5 סוגי שמפו : שמפו אובליפיחה לחפיפה יומיומית , שמפו שמן זית – לשיער גלי ומסולסל , שמפו שיאה – לשיער צבוע ופגום , שמפו רימונים -לשיער דק עדין ושמפו יומיומי לגבר .

סדרת המרככים החדשה כוללת 3 מוצרים: מרכך חמאת שיאה – לשיער צבוע, מרכך אובליפיחה – לשיער רגיל ומרכך שמן זית – לשיער גלי ומסולסל

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
מלכה עזריאלי טאון קרדיט יעקב תורג׳מן (1)
Aktivia aktuelle Version 27.2.13