במהלך השנתיים האחרונות, השתתף מותג הסוכריות המצליח Skittels בפעילויות שונות סביב אירועי הגאווה ברחבי העולם ובישראל, כחלק ממהלך גלובאלי של המותג המאמין בשוויון, פתיחות וסובלנות. השנה, בצל הקורונה, נדדו אירועי הגאווה מהמרחב הפיזי המוכר למרחב הווירטואלי, בו השיח על קהילת הלהט"ב ברובו, איננו חיובי. ולראייה, הדו"ח האחרון שניתר תכנים פוגעניים ברשת, המבוסס על אלגוריתם אינטרנטי, מפרסם כי בכל 90 שניות עולה פוסט ברחבי הרשת בעל אופי מעליב או מטריד נגד קהילת הלהט"ב.
כאות הזדהות עם קהילת הלהט"ב ועל מנת להעלות את המודעות לנושא הבריונות ברשת כנגדה, החליט המותג Skittels, הידוע במגוון טעמי הפירות הצבעוניים והחצופים שלו, להשיק מהדורה מוגבלת וייחודית שבה כל הסוכריות בשקית יהיו בגוון אחיד ולבן. כל זאת במטרה להעביר את המסר החשוב "ישנה רק קשת צבעים אחת הראויה לעמוד במרכז הבמה – קשת דגל הגאווה!" וכדי להעביר את מסרי השוויון והאחדות.
כחלק מהמהלך, חבר המותג לארגון הנוער הגאה "איגי", ארגון התנדבותי הפועל למען חינוך ושינוי חברתי עבור נוער להט"בי והטרו סקסואלי ויחד, יעבירו מסרים חיוביים כלפי הקהילה בפעילויות רשת שונות שיתקיימו בחסות המותג. בנוסף, 10% מההכנסות שיתקבלו מהמכירות, יועבר לטובת ארגון "איגי".
אולי סדן רז, מנהלת השיווק של MARS בישראל: " מותג Skittles דוגל בערכים של שוויון וליבראליות, לכן התמיכה בקהילה הלהט"בית, הסובלת מפוסטים פוגעניים, הינה טבעית ומתבקשת. מבחינתנו, זוהי זכות גדולה לקחת חלק בפעילות חשובה כמו זו של "איגי", במיוחד כאשר חמישית מביטויי השנאה מופנים לבני נוער. השנה, לאור המצב, כוונו את הפעילות לרשת האינטרנט על מנת להפיץ ג מסר של אחדות, קבלת האחר ואהבה ולגבור על מסרים של חושך ושנאה."
" Skittles לבן" יימכר במהדורה מוגבלת ברשתות השיווק המובחרות בלבד במהלך חודש אוקטובר ונובמבר. מחיר מומלץ לצרכן – שקית 8.9 שח