מותג ג'ינס Lee עולה עם קמפיין תדמיתי לשוק האירופאי ולישראל


מותג האופנה והג'ינס הבינלאומי Lee, עולה עם קמפיין חורף תדמיתי בהשקעה של מיליון שקל. הקמפיין עולה תחת הסלוגן 'עשה היסטוריה משלך" והוא מבוסס על פרסום תמונות וסיפורים מן החיים, שנשלחו ע"י ציבור הגולשים באינטרנט מכל העולם. הקמפיין בארץ כולל שילוט חוצות וקירות ענקיים ומודעות במגזינים.



הקמפיין מציג תמונות המעבירות סצנות מהחיים: מאבקים, הצלחות, כישלונות, חיים ומוות, שמחות, מלחמות, חברות ועוד. בין הסיפורים: משחק פינג-פונג באיסטנבול, בליעת אש ברחובות מילאנו, ריסוס כתובות גראפיטי על רכבות לונדון, ריקוד מתחת למגדל אייפל, תחרות שוקולד בטורקיה ואחרים.



לדברי דורון מחלב, מנכ"ל וי.אף ישראל, יבואנית המותג: "הקמפיין נתפס בענף הפרסום העולמי כייחודי ביותר, בזכות המהות והעומק של התוכן הנשלט בלעדית ע"י קהל הגולשים. סביב הקמפיין נוצרה רשת גלובלית המקשרת אנשים מרשתות חברתיות ובלוגים אישיים. על אף שהסיפורים חובקים תרבויות שונות ונושאים מגוונים, נוצרה תחושת אחידות לפיה הסיפורים משלימים זה את זה ומתפתחים למשהו גדול יותר".



סיפורים ותמונות נוספות ניתן להמשיך ולהעלות באתר התחרות www.makehistory.eu עד סוף ינואר 08', כאשר בפברואר יוכרז סיפור התמונה הטוב ביותר, ויזכה את בעליו בפרס של 50 אלף אירו.



אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר