מותג הביגוד GAP חוזר לישראל דרך אתר האופנה TERMINAL X


מיכל רביב, סמנכ"לית שירות ושיווק TERMINAL X: "אנחנו מחפשים כל הזמן את המותגים שישראלים לא חוזרים מחו"ל בלי להביא אותם במזוודה. כך דאגנו להביא לישראלים את אורבן אאוטפיטרס, אנתרופולג'י, ויקטוריה סיקרטס ויוניקלו.GAP הוא ללא ספק מותג אהוב על הישראלים ומהיום, דרך Terminal X הם יוכלו לרכוש את הבגדים שהם אוהבים בקלות ולקבל אותם הביתה בחינם למחרת הרכישה. המותג נכנס בהשקה שקטה לאתר במהלך חודש אוגוסט וכבר ניכרת הדרישה הגבוה, שכן המכירות בחודש זה הגיעו לפי שתיים מהצפוי".




לכל חובבי הקפוצ'ונים המפורסמים של GAP עם הלוגו הגדול שמתנוסס עליהם, חלומכם עומד להתגשם במרחק של קליק. אתר האופנה TERMINAL Xשמציע לגולשיו עשרות מותגים בינלאומיים, יצרף לרשימת המותגים המכובדת גם את מותגGAP האמריקאי. GAP הוא אחד ממותגי הלבוש והאקססוריז האייקונים והמוכרים בעולם, כשחזרתו לישראל נובעת מתוך אהדה למותג, ולקו האופנתי שלו בקרב הישראלים.



GAP נוסד בסן פרנסיסקו בשנת 1969, כשהוא מאופיין בסגנון קז'ואל קלאסי-אמריקאי, והקולקציות שלו, מעונה לעונה, מעוצבות כבסיס לארון המודרני. מבין הפריטים המפורסמים של המותג, תוכלו למצוא: קפוצ'ונים, ג'ינסים, SHIRTT לבנה, מכנסי חאקי ומגוון טרנדים עכשוויים. כבר עכשיו ניתן למצוא באתר TERMINAL X מגוון פריטים לכל המשפחה: גברים, נשים, ילדים ותינוקות במחירים זהים לחו"ל, ולרגל ההשקה, רק עד רביעי (4.9) בחצות, 20% הנחה על כל פרטי המותג. השנה GAP חוגג 50 לקיומו, ובהמשך תעלה לאתר קולקציה ייחודית שעוצבה במיוחד לחגיגות.


אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
גיימינג