מותג הבישום "הוגו בוס" בישראל, מעניק חסות לטקס בחירת מלכת היופי של ישראל לשנת 2007. זו כבר השנה ה-56 ששבועון "לאשה" מנהל את טקס בחירת מלכת היופי, וזו השנה השישית בה הוא נערך במרכז הקונגרסים המרשים בעיר חיפה. במסגרת החסות ימתג "הוגו בוס" את האירוע החגיגי, יעניק בושם למתחרות על תואר מלכת היופי של ישראל, ובנוסף יעניק לכל אחד מאורחי הטקס שובר מיוחד להנחות מפנקות.
מ"הוגו בוס" נמסר כי שיתוף הפעולה בין המותג לבין טקס מלכות היופי נולד בעקבות השקת "בוס פאם", בושם נשי חדש של המותג. לדברי נוגה ויימן, מנהלת השיווק של מותג "הוגו בוס" בישראל: "הערכים הבאים לידי ביטוי בתחרות מלכת היופי, כמו מנהיגות, נחישות והתמודדות עם מצבים שונים, עולים בקנה אחד עם הערכים המייצגים את הבושם החדש 'בוס פאם'. החסות לאירועי הטקס הינו נדבך נוסף במדיניות החברה ליזום פעילויות שיווקיות שישמרו על מיצוב החברה כמובילה ואיכותית בתחומה".