כשנתיים לאחר השקתו, מותג חיתולי בייביסיטר הישראלי, מתרחב לשווקים הבינלאומיים ועולה בימים אלה על המדפים במזרח אירופה ואגן הים התיכון. בשלב זה מוערכת העסקה בכמיליון אירו ובהמשך השנה צפויה חדירה של המותג לשווקים בינלאומיים נוספים. מדובר במהלך אסטרטגי מהמשמעותיים שידעה חברת DPL , המשך ישיר להתבססותה בשוק הישראלי והעליה החדה בנתחי השוק של המותג. בייביסיטר מחזיק בנתח שוק ארצי של כ- 10% והנתון מגיע למעלה מ-20% בנקודות המכירה הפעילות .
עינב אדיב-ברר מנכ"לית DPL יצרנית בייביסיטר:" אנו גאים להוביל את התעשייה הישראלית תחת המותג בייביסיטר אשר מעניק הצעה אטרקטיבית ברמת איכות ומחיר שעומדת בקו ראשון עם מותגי הפרמיום הבינלאומיים. גורמים הפעילים מעבר לים צפו בחדירה שעשה בייביסיטר בשוק הישראלי הנחשב לאחד השווקים התחרותיים ביותר בתחום החיתולים וכמעט היחד שקיימת בו שליטה מלאה בשוק ע"י שני מותגי הפרמיום האגיס ופמפרס. דוגמא כזו לא קיימת בשוק מקום אחר בעולם ולכן אני סבורה כי בזכות ההצלחה בישראל, יהיה לנו קל יותר מעבר לים! אני גאה לראות את המותג בייביסיטר על המדפים ברחבי העולם ניצב מול מותגים זרים ".