מותג הטיפוח Dove יוצא בקמפיין חדש להעלאת המודעות לאופן בו הלחץ ברשתות החברתיות פוגעים בביטחון העצמי של הנוער

מותג Dove חרט על דגלו לקדם יופי אמיתי. תפיסת העולם של המותג היא כי יופי
צריך להיות מקור לביטחון וכי המותג יכול לעזור לנשים בכל מקום לאהוב את המראה שלהן
ולהרגיש בטוחות בעצמן. במהלך השנים, מותג
Dove התפרסם בזכות פעילות עקבית וארוכת טווח בזירות תקשורתיות
וחברתיות, השמה במרכז יופי אמיתי – נשים בכל המידות, הצבעים, התפיסה המגדרית ועוד.

כחלק מאותה תפיסה, וכחלק ממהלך גלובלי של Dove, נערך סקר לבדיקת השפעת
הרשתות החברתיות על דימוי הגוף של

נערות ונערים. ההשפעה על בנות הנוער ניכרת במיוחד: מצאנו כי הגיל הממוצע בו
מתבגרות עושות שימוש בפילטרים ובתוכנות עריכה בפעם הראשונה הוא בגיל 12. יתרה
מזאת, המחקר מצא כי ככל שבנות הנוער מתבגרות, כך חוסר האהבה לדמותן ברשתות
החברתיות גדל. אנו מאמינים שהתוצאות הללו הן סיפטמום לתפיסת יופי חד גונית, לא
מציאותית ומקובעת.

בעקבות
זאת, מותג
Dove משיק קמפיין גלובלי להעלאת המודעות לאופן בו
הלחץ ברשתות החברתיות והשימוש בפילטרים פוגעים בביטחון העצמי של נערות ונערים. פאולה
רוזנברג
– מגישת טלוויזיה, מרצה ופעילה בנושא דימוי גוף חיובי, נבחרה להוביל
את המהלך בישראל מתוך חיבור והתאמה למסרים ולערכים של המותג
.

בנוסף,
להעלאת המודעות לנושא, המותג מציע "מדריך לבניית ביטחון עצמי": מדריך
המיועד להורים, אשר נכתב ע"י מומחים אקדמיים, ומכיל כלים פרקטיים להתמודדות
עם הלחץ ברשתות החברתיות. המדריך זמין להורדה באתר
Dove.

הקמפיין
צפוי לעלות במהלך חודש אוקטובר ברשתות החברתיות ובסושיאל
.

נגה
בנר סוארי, מנהלת השיווק של תחומי הדגנים וטיפוח אישי וביתי

יוניליוור: " פאולה
רוזנברג היא פעילה בולטת בנושא דימוי גוף חיובי ולכן החיבור שלה ל
Dove טבעי לחלוטין. מותג Dove ימשיך לאתגר את השיח ולתת ייצוג למודלים מגוונים של יופי. אני
מזמינה את כולן וכולם לקחת חלק בשיח החשוב בנושא, ולהכיר במורכבות והאתגרים שמציב
הלחץ החברתי ברשתות והשימוש בפילטרים על נערות ונערים."

אולי יעניין אותך

HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
מבצעי חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
גיימינג