מותג הטיפוח הבינלאומי GARNIER משיק MINERAL DEODORANT עם רכיב מינרל אקטיבי

במהלך מרץ 2010, משיק מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה בישראל קטגוריה חדשה- דאודורנט מינרל, סדרת דאודורנטים עם רכיב מינרל אקטיבי להגנה אפקטיבית למשך 48 שעות, ללא תחושת זיעה וללא ריח רע, המהווה פיתרון אידיאלי לכ- 60% מהישראליות המדווחות על הזעה במידה בינונית- גבוהה. בסדרה 16 דאודורנטים הנותנים מענה מדויק לצרכיה ורצונותיה של הצרכנית הישראלית והמותאמים לאקלים הישראלי.



לדברי שי בן גרא, מנהל חטיבת מוצרי צריכה בלוריאל ישראל: "בשנה החולפת השיקו בעולם את סדרת הדאודורנטים דאודורנט מינרל, הנוחלת הצלחה גדולה ועד כה גרפה נתחי שוק מרשימים[1]: 10% ברוסיה, 9.1% באוקראינה, 10.5% בהונגריה, 12.2% בצ'כיה ועוד".



עוד מוסיף בן גרא: "לאור הצלחת המותג גרנייה בישראל, בקטגוריות טיפוח העור וצבע שיער ביתי, החלטנו להרחיב את סל המוצרים עבור הלקוחה הישראלית, ואנו מאמינים כי אחרי התנסות בדאודורנט החדש, תאמצנה אותו הישראליות כחלק משגרת הטיפוח שלהן".



שוק הדאודורנטים בישראל מאופיין במספר רב של מותגים, בישראל נמכרו בשנת 2009 כ-9 מיליון יח' דאודורנטים (גברים ונשים) במחזור שנתי של כ-152 מיליון ₪[2].


לדברי בן גרא: "₪. שוק הדאודורנטים לנשים בישראל מוערך בכ- 74 מליון ₪[3] (במחירים לצרכן). השקת סדרת הדאודורנטים של גרנייה עם מינרל אקטיבי להגנה עד 48 שעות, תעורר את שוק הדאודורנטים בארץ. אנו צופים כי בתוך שנה מיום ההשקה תתבסס סדרת דאודורנט מינרל של גרנייה בין 5 המותגים המובילים בתחום ותכבוש נתח שוק כספי של כ- 10% משוק הדאודורנטים (נשים)".



הרגלי צריכת הדאודורנט של נשים בישראל


לרגל ההשקה בישראל, נערך מחקר מקיף באינטרנט עבור המותג גרנייה בשיתוף עם חברת "הגל החדש" בנושא הרגלי צריכת דאודורנטים בקרב ישראליות. מהתוצאות עולה כי כ- 75% מהנשים מדווחות על שימוש מוגבר בדאודורנט בקיץ. 45% מהנשים משתמשות ביותר מדאודורנט אחד. כל הנשים מחזיקות דאודורנט בבית ושליש מהן מחזיקות דאודורנט נוסף גם בתיק היד.


כ-60% מהנשים משתמשות בממוצע בדאודורנט פעמיים ביום. 43% מהנשים ציינו כי המאפיין החשוב ביותר בבחירת הדאודוראנט הוא הגנה מפני ריח רע לאורך זמן. רוב מובהק של הנשים 73% רוכשות דאודורנט פעם ב-3 חודשים לפחות.



בישראל סדרת דאודורנט מינרל תופץ עד סוף 2010 ב- 1400 נקודות מכירה ברחבי הארץ. במסגרת ההשקה יושם דגש מיוחד על: נראות ובידול בנקודות המכירה, פעילות באינטרנט, חסויות, קמפיין טלוויזיה שיעלה באמצעות משרד הפרסום "פובליסיס גלר-נסיס" תחת הסלוגן "הדאודורנט המינרלי של גרנייה- עד 48 שעות של הגנה" בערוצים 2, 10, 9 ו-24 ובמהלך חודש מרץ נערכה פעילות יחסי ציבור מקדימה, במסגרתה חולקו ל- 50 מובילות דעת קהל תיק "לייף סטייל" שעוצב במיוחד עבור המותג גרנייה שהכיל מגוון של מוצרים מפנקים לספורט, סדרת הדאודורנטים החדשה של גרנייה, מסקרה עמידה במים, גופייה ומכנסיים ספורטיביים לאימון, מגבת, מגבונים לניקוי הפנים ועוד.



שי בן-גרא, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל: "בישראל נמכרו ב-2009 כ- 9 מליון יח' דאודורנטים (נשים וגברים) במחזור שנתי של כ- 152 מליון ₪. שוק הדאודורנטים לנשים בישראל מוערך בכ- 74 מליון ₪[4]. השקת סדרת הדאודורנטים של גרנייה עם מינרל אקטיבי להגנה עד 48 שעות, תעורר את שוק הדאודורנטים בארץ".



"אנו מצפים בתום שנה מיום ההשקה להיות בין 5 השחקנים המובילים בתחום הדאודורנטים לנשים ולכבוש נתח שוק כספי של 10% (בשוק הדאודורנטים לנשים)".



בחודשים אפריל- יוני 2010 מוצרי הרול והספריי יימכרו ב- 16.99 ₪ במקום 24.99 ₪ והסטיק ב- 19.99 ₪ במקום 26.99 ₪.



ניתן להשיג את הדאודורנטים החדשים של גרנייה דאודורנט מינרל ברשתות הפארם, המזון ובפרפומריות הנבחרות.






[1] נתוני נילסן יולי-אוגוסט 2009 ביח', שוק הדאודורנטים לנשים



[2] נתוני נילסן בכסף וביח' , ינואר-דצמבר 2009.



[3] נתוני נילסן בכסף, ינואר-דצמבר 2009.



[4] נתוני נילסן בכסף, ינואר-דצמבר 2009.

אולי יעניין אותך

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159
pizza_box
דרמה פילינג דר להבית אקרמן 260שח במקום 300 שח מחיר השקה צילום טל טרי (1)
שיר הלפרן אורי זיקרי ושיראל ברגר צילום אמילי ויסמן (2)
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר