חברת טמפו משווקת הייניקן בישראל מעניקה זו שנה שנייה ברציפות, חסות ראשית למשחקי "ליגת האלופות של אירופה". תחילת המשחקים של עונה זו הייתה בספטמבר 2006 ושני חצאי הגמר, והגמר הגדול, מתקיימים במהלך חודשים אפריל ומאי 2007.
בירה הייניקן מחזיקה בנתח שוק של כ 10% משוק הבירה בישראל. מותג הבירה המוביל הוא גולדסטאר (30%) גם הוא של חברת טמפו.
הייניקן היא אחת מארבע נותנות החסות העיקריות של משחקי ליגת האלופות בכדורגל לצד: פורד, מאסטרקארד, וסוני פלייסטישן. "חלק מרכזי מהפעילות השיווקית סביב אירועי ליגת האלופות יתמקדו בעיר אילת השנה" אומרת קרן מושעי, מנהלת מותג הייניקן ישראל.
לדברי יואש בן אליעזר, מנהל חטיבת השיווק בטמפו: "בכל שנה במהלך תקופת משחקי ליגת האלופות האירופאית, נוקטת הייניקן במגוון של מהלכים שיווקים סביב עולם ליגת האלופות. השנה, החלטנו להתמקד במשחקי חצי הגמר ובגמר הגדול המתוכננים להתקיים במהלך חודשים אפריל ומאי, ולהעניק לצרכנים חוויה שונה, הרבה יותר רחבה ואטרקטיבית מצפייה במשחק. הבחירה בעיר אילת הייתה הן בשל שיתוף הפעולה עם רשת מלונות פתאל והן בשל אפיונה של העיר כעיר צעירה ותוססת המתאימה למותג הייניקן".