מותג השעונים האיטלקי הנחשק TOY WATCH הנענד על פרקי היד המפורסמים בעולם, ביניהם, מישל אובמה, סנדרה בולוק, אופרה ווינפרי, מדונה, דיוויד בקהאם, ביונסה, אדריאן גרנייה, פאריס הילטון וקייטי הולמס, עושה עלייה בהשקעה כוללת של כ- 8 מיליון ₪
מותג השעונים TOY WATCH פרי עיצובו ויצירתו של מעצב העל האיטלקי MARCO MAVILLA , הוקם ב 2005 באיטליה. שעוני המותג הראשונים, עוצבו מפולי קרבונט, כך שיהיו קלי-משקל, בגודל OVERSIZE כשההשראה שאובה מעיצוב-עילית וסביבת העבודה של המעצב, בירת האופנה האיטלקית, מילאנו.
כניסת מותג TOY WATCH לישראל, בהשקעה כוללת של כ- 8 מיליון ₪, הינה חלק ממהלך אסטרטגי רחב-היקף של ביסוס המותג בחמש היבשות.
מהלך החדרת המותג כולל שיווק השעונים בחנויות מובחרות, השקת חנויות קונספט ראשונות מסוגן בארץ למותג, תאומות לאחיותיהן בבירות האופנה העולמיות וקמפיין יחסי ציבור.
עיצובי שעוני TOY WATCH בלתי צפויים, מעניינים ומרתקים ומשלבים מנעד רחב של צבעים וסגנונות עיצוב.
מותג TOY WATCH הופץ בארה"ב החל מ 2006. המותג שהינו סופר-יוקרתי במחיר נגיש, הפך, דווקא בארץ המותרות והאפשרויות הבלתי מוגבלות, לפריט 'MUST HAVE' בקרב מביני אופנה ומובילי דעת קהל. מותג TOY WATCH הופץ ברחבי העולם החל מ 2007 וכיום מונה כ 1,200 נקודות הפצה, חלקן חנויות קונספט, הפרושות בחמשת היבשות בארצות: איטליה, ארה"ב, אוסטרליה, צרפת, אנגליה, גרמניה, יפן, הודו, אינדונזיה, מלזיה, רוסיה, טורקיה ובמוקדי האופנה הנחשבים: Barney's, Bergdorf Goodman, Neiman Marcus, Saks Fifth Avenue, Bloomingdales
פרזנטור המותג בהונג קונג, שחקן הכדורגל דיוויד בקהאם. נאמני המותג ברחבי העולם: מישל אובמה שנראתה יורדת ממטוס עם השעון הסגול מסדרת FLUO , סנדרה בולוק, הכוהנת והאישה החזקה בארה"ב אופרה ווינפרי שהמליצה על השעונים במגזין ובאתר שלה, אל גור, הזמרות מדונה, ביונסה, אלישיה קיז, קלי קלרקסון, נעמי קמפבל, אומה תורמן, אואן ווילסון, ג'סיקה אלבה, קייטי הולמס, קלייב אואן, פורשיה דה-רוסי, אלן דג'נרס, אדריאן גרנייה, פאריס וניקי הילטון, סופיה בוש והרשימה מתמשכת.
נשיאת TOY WATCH העולמית היא MARA POLETTI ובעל המניות העיקרי של המותג GIANLUCA VACCHI.
הילה טובי מנכ"לית חברת TOY WATCH ישראל: "מותג TOY WATCH נחשב בעולם לחדשני מבחינת טכנולוגיית חומרים, מוביל בשורה אופנתית וככזה שהביא את עיצוב העילית בשעונים, לנגישות הכלל. עיצוביו הצבעוניים והמרגשים, הם אלה אשר הפכו את המותג הצעיר לנחשק בקרב סלבריטאי הוליווד וסחפו אחריהם מובילי דעת קהל ברחבי העולם. אנו צופים כי עד לשנת 2012 ייפתחו כ- 7 חנויות קונספט המותג בארץ".
מותג TOY WATCH נרתם למטרות חברתיות. לאחרונה נתרמו כ 30% מהכנסות המותג לעמותת 'רופאים ללא גבולות' ( 'DOCTORS WITHOUT BORDERS') אשר פעלה בהאיטי למטרת הצלת חיים בעקבות רעש האדמה.