ליפטון, מותג התה הבינלאומי, המשווק בארץ על ידי יוניליוור ישראל, משיק לראשונה בישראל סדרת תיונים חדשנית בתחום התה – תיונים בצורת פירמידות תלת ממדיות הכוללת תמצית תה ארל גריי, תמצית תה ב – 5 טעמים וחליטות תה מצמחים בשלושה טעמים, המעניקות חווית שתייה בממד אחר בשילוב טעם עשיר וארומטי, הודות למבנה הגדול והמרווח של התיון החדשני.
סדרת תיוני הפירמידה החדשניים של ליפטון הינם תיונים גדולים יותר בהשוואה לתיונים הרגילים, ומכילים מרכיבים איכותיים, חתיכות פרי ועלים.
התה המתקבל משימוש בתיוני הפירמידה של ליפטון "חזק" יותר, איכותי, בעל טעם מלא ועשיר ובעל ארומה מודגשת ומפתה וזאת הודות למבנה המרווח של התיון המאפשר לחלקיקי התה יותר מקום ותנועה המקנה לשותים את הטעם והארומה.
יהודי ליפמן, סמנכ"ל השיווק יוניליוור ישראל, משווקת מותג ליפטון בישראל: ליפטון הוא מותג התה הגדול ביותר בעולם, ונמכר בלמעלה מ- 120 מדינות ברחבי העולם. סדרת תיוני הפירמידה של ליפטון מהווה חידוש יוצא דופן בארץ ובעולם ומביאה מהפכה לעולם התה הישראלי. ההחלטה להשיק את סדרת התיונים בצורת פירמדיות בישראל הינה במטרה לחזק, לבסס ולבדל את מותג ליפטון בשוק התה הישראלי ונותנת מענה חדשני עשיר ואיכותי לצרכנים, תוך ניצול היכולות והידע של ליפטון מהעולם."
שוק התה בישראל נמצא בעליה של 5% לעומת השנה הקודמת (נתוני איי.סי. נילסן יוני-יולי 2005) ומוערך בכ- 125 מליון ₪ בשנה. שוק התה מחולק לכמה סוגים שונים: תה שחור, תה ירוק, תה בטעמים, חליטות ועוד.
על פי נתוני איי.סי נילסן יוני-יולי 2005, התה הפופולרי ביותר הוא עדיין התה השחור שמהווה 31% משוק התה, אחריו החליטות עם 25%, תה ירוק עם 19% ותה בטעמים עם 5%.
ליפטון הינו מותג התה השני בגודלו בישראל, אחרי ויסוצקי. תחת המותג ליפטון משווקת יוניליוור תה שחור, YELLOW LABEL, חליטות ותה ארל גריי.