מותג התה הבינלאומי פומפדור יוצא במהלך מיתוג מחודש, הממצב ומבדל אותו כמותג איכות בקטגורית התה והחליטות. המהלך כולל בין היתר: השקת טעמים חדשים, תצוגת סטנדים אלגנטית, פעילות בנקודות המכירה, מהלך יחסי ציבור כולל וחשיפה מוגברת במדיות השונות במטרה להניע לקנייה ולהתנסות במותג. המהלך ילווה בקמפיין תחת הסלוגן: "זה לא עוד תה, זה פומפדור".
לדברי עדי קפלן, מנהלת מותג פומפדור בישראל: "ערכי המותג פומפדור מתכתבים ומתמקדים בחדשנות ואיכות שאינה מתפשרת". לדבריה: "המהלך יחזק את מגוון החליטות שנמצאים בחזית הפעילות של המותג, המהווה היום כ-10% מנתח השוק בחליטות תה".
לחורף 2020 משיק המותג שני טעמים חדשים: תה ירוק ג'ינג'ר וקינמון ותה ירוק לימונית ודבש – המצטיינים בעושר של טעמים טבעיים.