החידוש של 'מזרחי-טפחות LIVE' מתבססת על התובנה המרכזית לפיה הבנק צריך להתאים את שירותיו לצרכי הלקוחות ולחייהם ולא להפך. בהתאם יצר הבנק קונספט חדש של סניפי בנק אשר פועלים במבנה המוכר של הסניפים ה"רגילים". בשונה מהסניפים המסורתיים, בנקאי אישי וקבוע מעניק שירות מרחוק, באמצעות כל ערוצי התקשורת, אשר מעניקה ללקוח חווית שירות שונה לגמרי מזו שהכיר עד היום ומאפשרת לו לנהל את כל עסקיו עם הבנק מכל מקום, בזמינות מלאה ובצורת תקשורת דומה לזו שהוא מנהל עם קולגות בעבודה, חברים, או בני משפחה.
לראשונה, עוצב לוגו במיוחד עבור פעילות "מזרחי-טפחות LIVE" המפתח את לוגו האינפינטי של הבנק בצורה שמבטאת את ערכי תחום הפעילות החדש אותו משיק הבנק. לוגו "מזרחי-טפחות LIVE" מהווה חלק בלתי נפרד מהשפה התקשורתית החדשה של המותג אשר שמה דגש על דינאמיות ולכן לראשונה, יוצר לוגו וידאו "חי" המבוסס על לוגו האינפיניטי של הבנק ועושה שימוש ייחודי י בסרט כרקע לסמל האינפיניטי
הלוגו והשפה התקשורתית החדשה באים לידי ביטוי בכל מרכיבי השירות הבנקאי ללקוחות "מזרחי טפחות LIVE": החל מכרטיסי אשראי ממותגים, פנקסי צ'קים ייחודיים ועד למינסייט מיוחד שהותאם לנושא וטפסים מתאימים.
"מזרחי-טפחות LIVE" יושק בקמפיין פרסומי רחב בהיקף של כ- 6 מיליון שקל, בכל אמצעי המדיה: טלוויזיה, אינטרנט עיתונות, ושילוט חוצות.
הלקוח יכול להתקשר אל הבנקאי האישי, באמצעות שירת טלפון ישירה, SMS, דואר אלקטרוני, וידאו צ'ט ושירות משלוחים.
נעמה גת, סמנכ"ל השיווק של מזרחי-טפחות, מסרה כי הקונספט של 'מזרחי טפחות LIVE', מייצג תפיסה חדשנית בעולם הבנקאות שנבנתה על בסיס אפיון מדויק של צרכי הלקוחות, ומתוך תפיסת עולם המעניקה ללקוח את הפתרונות המתקדמים וההולמים ביותר את צרכיו: "מצאנו שמרבית הלקוחות מעוניינים במגע אישי ובקשר בלתי אמצעי עם בנקאי אישי, שיהווה כתובת קבועה לכל פניותיהם, וזאת בלי שייאלצו להגיע פיסית לסניף הבנק. על צורך זה בדיוק באים לענות סניפי ה-LIVE החדשניים של מזרחי-טפחות. החדשנות באה לידי ביטוי גם בקמפיין הייחודי שממחיש את הדרך בה הבנק מתאים את עצמו לצרכי הלקוחות". הוסיפה גת.
לצורך תקשור הקונספט החדש יצר מזרחי-טפחות, בשיתוף עם המעצב צביקה לוין, משרד הפרסום ראובני פרידן IPG ומשרד הפרסום אינטראקטיב I&M, שפה תקשורתית אשר ממחישה את החדשנות בקונספט של "מזרחי-טפחות LIVE". השפה התקשורתית החדשה של "מזרחי-טפחות LIVE" מהווה המשך ישיר להבטחת מותג מזרחי-טפחות – "מטפלים בכסף, של אנשים" ולשפה התקשורתית של הבנק המבוססת על ערכים של שימת הלקוח במרכז, ופניה אליו בשפה "אנושית" ולא "בנקאית".
במסגרת השפה התקשורתית הייחודית ל"מזרחי-טפחות LIVE" נבחרה סיסמא ייעודית: "החיים שלכם לא צריכים להשתנות, אנחנו כן" ונבנתה שפה ויזואלית המורכבת על צילומים מחיי היום יום של אנשים וסדר יומם במטרה להמחיש את הדרך בה הבנק משתלב בדינאמיות של חיי הלקוחות.
לראשונה, עוצב לוגו במיוחד עבור פעילות "מזרחי-טפחות LIVE" המפתח את לוגו האינפינטי של הבנק בצורה שמבטאת את ערכי תחום הפעילות החדש אותו משיק הבנק. לוגו "מזרחי-טפחות LIVE" מהווה חלק בלתי נפרד מהשפה התקשורתית החדשה של המותג אשר שמה דגש על דינאמיות ולכן לראשונה, יוצר לוגו וידאו "חי" המבוסס על לוגו האינפיניטי של הבנק ועושה שימוש ייחודי י בסרט כרקע לסמל האינפיניטי
הלוגו והשפה התקשורתית החדשה באים לידי ביטוי בכל מרכיבי השירות הבנקאי ללקוחות "מזרחי טפחות LIVE": החל מכרטיסי אשראי ממותגים, פנקסי צ'קים ייחודיים ועד למינסייט מיוחד שהותאם לנושא וטפסים מתאימים.
"מזרחי-טפחות LIVE" יושק בקמפיין פרסומי רחב בהיקף של כ- 6 מיליון שקל, בכל אמצעי המדיה: טלוויזיה, אינטרנט עיתונות, ושילוט חוצות.