מחזור תשיעי של פלנינג תקציבאות יפתח בבצפר במהלך חודש יולי

מחזור תשיעי במסלול פלנינג תקציבאות יפתח בבצפר במהלך חודש יולי. מסלול הפרימיום של הבצפר לאקדמאים בלבד, מוכיח את נחיצותו ואת המענה שהוא נותן לצרכי הענף בפעם התשיעית. המסלולים המפוקחים על ידי משרדי הפרסום מיועד להכשיר כוח אדם במקצועות הפלנינג והתקציבאות לעבודה במשרדי הפרסום ולתפקידי מנהלי מותג/שיווק אצל המפרסמים.


במהלך ארבעת השנים מאז פתיחת הבצפר, מסלול הפלניננג והתקציבאות הפך למקור עיקרי של כח אדם צעיר ומקצועי לענף הפרסום. מאז ועד היום השתלבו למעלה מ- 150 בוגרים בתעשיית הפרסום בתפקידי פלנינג, תקציבאות, מדיה ומנהלי פרסום ומותג.


הותיקים שבין התקציבאים קודמו לתפקידי סופרויזרים, והפלנרים קודמו לתפקידי מנהלי מחלקות אסטרטגיה ומנהלי פרסום בחברות שונות.


לדברי ורד בטש סמנכ"ל "הבצפר מושך אליו אנשים שחולמים להיכנס לעולם הפרסום, אנשים שרוצים הזדמנות להגשים את החלום ולא יודעים ממש איך. אנשים שערך היצירתיות והעניין מנחים אותם. הם חייבים להיות בוגרי תואר ראשון, אינטליגנטים, שאפתנים המחפשים אתגר וריגושים, לא רק בחיים האישיים אלא גם בעבודה.


צעירים בוגרי תואר ראשון שלא רוצים להיות תקועים בעבודה אפורה, משעממת ושוחקת כמו הוריהם. הם לא רוצים שיגרה, הם לא רוצים להיות פקידים, הם לא רוצים לנבור במספרים, הם לא רוצים להצטרף לעדר ולחיות חיים מקצועיים משעממים – הם כן רוצים עבודה מאתגרת, אינטנסיבית ומהנה המעניקה להם סיפוק אישי."

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

mao-43-oo-pm-making-ai-a-key-part-content-tab-2-virtual-twin-712x402
 בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_