"אמא יש רק ארבע" בוחן את שיח האימהות לתינוקות (0-3) ברשת. לפי שיטת המחקר, נותחו שיחות של אמהות טריות ברשת לצורך הפקת תובנות שיווקיות. הבדיקות בוצעו בכל הפלטפורמות האינטרנטיות: פורומים, בלוגים, פייסבוק וטוקבקים לכתבות חדשותיות.
המחקר ממפה ארבע קבוצות שונות של אימהות לפי מאפיינים שונים, ביניהם מאפיינים כמו תפיסה עצמית של האם והתייחסותה לתינוק החדש וגם מאפיינים דמוגרפיים כמו גילאי התינוקות ומספרם במשפחה. הוא מתאר את הדפוסים הייחודיים של של הקבוצות השונות באוכלוסיית האמהות לפעוטות, מעברים מקבוצה לקבוצה, ומאתר את ההבדלים בין הקהלים השונים.
תובנות המחקר מאפשרות אבחנה דקה בין דפוסי פעולה שונים של האמהות בשלבים השונים של ביסוס זהותן כאם, בוחנות את סוגי השיחות שהאמהות בוחרות לנהל, את מידת הקירבה שהן מבקשות ומאתרות את הצורות השונות בהן הן בוחרות לתקשר.
המחקר בוחן את גם את ה"שיח הכללי" וגם התייחסות לנושאים ספציפיים בכל אחד משלבי האמהות, כמו יחסים במשפחה: יחס לבן הזוג, לאמא ולחמות, חזרה לעבודה, מי משפיע עליהן ועוד. הנתונים עברו אנליזה כמותית ואיכותנית על ידי חוקרים מיומנים ומסקנות המחקר מספקות למקבלי ההחלטות בחברות תמונה חברתית, צרכנית-שיווקית חדה וברורה על קהל היעד.
יואב פרידור, מנכל משותף ב- Buzzilla: " המחקר הזה הוא סנונית ראשונה בסדרה של מחקרים קטגוריאליים שנערוך בחודשים הקרובים. המסקנות והתובנות הנגזרות מהניתוח המעמיק מקנות כלי עבודה פרקטיים לכל מי שקהל היעד של אמהות צעירות נוגע לו".