חברת מטריקס הודיעה בימים אלו על סיום הטמעת מערכת ניהול קשרי לקוחות ((CRM של PeopleSoft בחברת בזק בינלאומי. היקף הפרויקט עומד על 25 מיליון שקל, מתוך כ-40 מיליון שקל אותם השקיעה בזק בינלאומי בשדרוג מערך שירות הלקוחות כולו, הכולל 1,200 משתמשים.
המערכת הוטמעה במוקדי המכירות ובמוקדי שירות הלקוחות של בזק בינלאומי, המשרתים את כל לקוחות החברה, הן הפרטיים והן העסקיים. המערכת מטפלת בכל המידע והתקשורת מול הלקוחות בפעילות המכירות, התמיכה והשירות ומשפרת ומייעלת את איכות תהליכי השירות מולם.
הפרויקט, הנחשב לאחד הגדולים בסוגו בישראל, מאפשר לנציגי השירות לקבל תמונה מלאה על הלקוחות, תוך שיפור זמן ואיכות המענה. באמצעות המערכת יכולים אנשי מערך שירות הלקוחות של בזק בינלאומי לבצע מכלול רחב של פעולות, הכולל ניהול נתוני לקוח, ניהול פניות, תיעוד פניות, מכירות ועוד. בנוסף, המערכת כוללת ממשק למערכת הבילינג לניהול המידע הקשור בחיובי הלקוחות.
אריה רימיני, סמנכ"ל מערכות מידע בבזק בינלאומי מסר כי בזק בינלאומי, המובילה בכל תחומי פעילותה עם למעלה משליש מיליון לקוחות אינטרנט מהיר וכ-1.2 מליון ישראלים המתקשרים לחו"ל באמצעותה, ממשיכה במחויבותה לספק ללקוחותיה את הסטנדרטים הגבוהים ביותר. לדבריו, השלמת הטמעת מערכת ה– CRM היא צעד משמעותי במסגרת מדיניות אסטרטגית זו, שיאפשר לחברה לספק ללקוחותיה את השירות האיכותי ביותר".
לדברי אודי אשכנזי, מנהל חטיבת ה- CRM והטלקום במטריקס, פתרון ה- CRM של PeopleSoft יאפשר לבזק בינלאומי לאחד את כל נקודות המגע בין הארגון ללקוחותיו והנתונים במערכות השונות בזמן אמת ובכך לשפר את יעילות ואיכות השירות בצורה משמעותית.
אשכנזי ציין כי "PeopleSoft CRM הוכיחה את עצמה בארגונים הגדולים והמובילים בעולם ובישראל דוגמת הבנק הבינלאומי הראשון, בזק, 012 קווי זהב, בזקכל, בנק טפחות, לאומי קארד, מפעל הפיס, נטויז'ן, חברת החשמל, נייס ועוד".