לפני כחודש וחצי יצרה מטריקס, דמות וירטואלית בשם ROMI (Return On Marketing Investment) הפעילה במדיה החברתית. רומי כותבת בלוג בבלוקיגס, רשת הבלוגים של מטריקס, בשם "כל הדרכים מובילות לרומי", ופעילה בפייסבוק ובטוויטר.
רומי היא יועצת שיווקית עצמאית, דעתנית ודומיננטית, שתפקידה לסייע לארגונים לנצל את ההזדמנויות הטמונות בעידן הדיגיטאלי החדש. רומי כותבת על התפיסה הרב-ערוצית, משתפת את הקוראים בארועים מחיי היום יום העמוסים והרב-ערוציים שלה, כך למשל, דיווחה לאחרונה לקוראיה על חוויותיה מכנס המובייל שהתקיים בברצלונה.
רומי תופיע בכנס בנושא שיווק רב-ערוצי, העידן הבא שתקיים מטריקס ב- 14 במרץ, במרכז הירידים בתל אביב. בכנס תוצג בצורה חווייתית, התפיסה הרב-ערוצית כפי שעומדת לאפיין את עולם העסקים בעשור הבא. במסגרת הכנס ידונו באתגרים, מתודולוגיות, כלים, שיטות מדידה ובקרה, ופתרונות שעשויים לסייע לארגונים להשתמש בצורה מושכלת בתמהיל הרב-ערוצי, מתוך מטרה למקסם את היחסים שלהם עם הלקוחות.
ג'ון לנדאו, מפיק אווטאר, אשר יגיע לביקור ראשון בישראל, מספר ימים לאחר טקס האוסקר, כאורח מיוחד של מטריקס, יהיה הדובר המרכזי בכנס ויתאר את התהליך המרתק של הפקת אווטאר.
לדברי שחף ויינר איתן, מנהלת השיווק של מטריקס: "רומי היא אבטיפוס של קהל המטרה הרלוונטי כמעט לכל ארגון – היא עסוקה, תזזיתית, נגישה בכל הערוצים (סלולאר, אינטרנט, רשתות חברתיות). כיועצת שיווק היא גם מבינה עניין ובעלת דעה ביחס לכל החוויות שהיא חווה מול ארגון המספק לה שירותים וחווית קנייה. במשך החודש וחצי האחרונים הצליחה רומי כדמות וירטואלית ליצור רשת חברים ועוקבים ללא תקציבי פרסום ומדיה, להתחבר לכמה מהבלוגרים בתחום, ולספק לקוראיה חומר מעניין אודות השיווק הרב-ערוצי בעידן החדש".
ויינר איתן הוסיפה כי "המטרה ביצירת דמותה של רומי היא קידום הכנס שמטרתו להסביר ולקדם את התפיסה הרב ערוצית למקסום הקשר עם הלקוחות והשגת – Return On Marketing Investment ".
הבלוג של רומי https://romi.blogix.co.il/hyper-active-revolution/
רומי בטוויטר: https://twitter.com/multiromi
רומי בפייסבוק: https://www.facebook.com/people/Multi-Romi/100000738191293
פרטים נוספים אודות הכנס והרשמה: https://www.multiromi.co.il/