מטריקס מכריזה על ה- Mail-IT כפתרון הדוא"ל המושלם לחוק הספאם החדש ולייקור תעריפי הדואר לעסקים

הרלוונטיות של ה- Mail-ITפתרון מתקדם לדיוור בדוא"ל, פרי פיתוח של חברת מטריקס, עולה מחד שנוכח חוק הספאם שהתגבש לאחרונה וגם נוכח הפתרון החלופי שהציע משרד התקשורת בשבוע שעבר – ייקור התעריפים שהדואר גובה מבתי עסק. ה- Mail-IT מאפשר להפיץ דואר, כגון: חשבוניות, דוחות אישיים או אפילו קמפיינים שיווקים, ממוקדים, עם פניה אישית ללקוח/ספק, וכולל, אפשרויות חיבור נוספות לפקס, לטלפון הנייד באמצעות SMS ועוד.



"מדובר בפתרון אלקטרוני, ירוק, חוסך בנייר ובכסף, המאפשר לארגון לשלוח דיוורים בתפוצות ענק" מציין קובי מגנזי, CTO , חטיבת פתרונות פיננסים וטכנולוגיות, מטריקס, "במקום לבזבז כסף ומשאבים על ניירות, מעטפות, בולים, שירותי פקידות, זמן יקר מול דלפקי משרד הדואר ועכשיו גם עמלות יקרות, מציע ה- Mail-IT פתרון חסכוני, יעיל, ידידותי לסביבה וגם הרבה יותר אפקטיבי, לארגונים".



מכיוון שמדובר במידע אישי, ה- Mail-IT, עומד בדרישות מחמירות במיוחד של אבטחת מידע ועמידה ברגולציות, כמו תקנה 357 של בנק ישראל. המערכת מאפשרת לשלוח הודעות עם חתימה דיגיטלית העומדת בסטנדרט SMIME, המאפשר להצפין נתונים ולהבטיח את שלמות המידע.



במספר ארגונים פיננסים גדולים, ה- Mail-IT החליפה כבר את דואר ישראל. בנק המזרחי-טפחות שולח ללקוחותיו דיווחים שוטפים: פירוט פעולות בעו"ש, מט"ח, עמלות, ניירות ערך ועוד, בלאומיקארד, כבר מתחילת 2007, שולחים ללקוחות חיובים חודשיים כולל חוברת מתנות באמצעות ה- Mail-IT.



לדברי שי גוטסדינר, מנהל אגף פיתוח, חטיבת פתרונות פיננסים וטכנולוגיות, מטריקס, "ה-MailIT נבנתה כמערכת פתוחה הערוכה לעבוד בסביבות מיחשוב מגוונות. למערכת, יכולות מתקדמות לניהול מספר רשימות תפוצה שונות, שליטה ותיעדוף בהפצת מספר קמפיינים במקביל, אפשרות למשלוח דוא"ל אישי עם פניה אישית, אפשרות למשתמשי הקצה לבצע רישום או הסרה אוטומטית ומספר תבניות עיצוביות מותאמות מראש. בנוסף, כולל המוצר אפשרות לנהל תוכן תוך התממשקות למערכות קיימות, ויכולת לספק דיווחי סטטוס של השילוח למערכות המזמנות".



"הרלוונטיות של ה- Mail-IT עולה עכשיו שבעתיים לאור חוק הספאם החדש" מדגיש גוטסדינר,"החוק מחייב לשלוח הודעה רק למי שנתן את אישורו לכך מראש. מערכת ה- Mail-IT מזמינה את האנשים ברשימת הדיוור להירשם אליה, ואף לבחור את הערוץ שבו הם מעוניינים לקבל את המידע (אינטרנט, טלפון נייד). ל- Mail-IT חיבורים מוכנים לשרתים המנהלים רשימות שחורות בעולם, היא מאפשרת מצד אחד, לקבל חיוויים פנימה מלקוחות המערכת, ומצד שני, למנוע כניסה של גורמים לא מורשים שגונבים רשימות תפוצה".

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח