חברת מטריקס תקיים בחודש הבא כנס בכירים בנושא: שיווק רב-ערוצי, העידן החדש. הדובר המרכזי בכנס יהיה ג'ון לנדאו, מפיק הסרט שובר הקופות, אווטאר, המועמד המוביל לאוסקר.
בכנס תוצג, בצורה חוויתית, התפיסה הרב-ערוצית כפי שעומדת לאפיין את עולם העסקים בעשור הבא. במסגרת זו יציפו הדוברים אתגרים, מתודולוגיות, כלים, שיטות מדידה ובקרה, ופתרונות שעשויים לסייע לארגונים להשתמש בצורה מושכלת בתמהיל הרב-ערוצי, מתוך מטרה למקסם את היחסים שלהם עם הלקוחות. כמו גם, ליצור חווית מותג חיובית, בכל ערוץ ובכל נקודת מפגש של הלקוח עם הארגון (אינטרנט, סלולאר, מדיה חברתית, מערכות לניהול הקשר עם הלקוח, פרסום והפצת מסרים), בצורה עקבית ומנוהלת.
הכנס ייערך ב-14 במרץ, באולם אושן במרכז הירידים בת"א, בין השעות 9:30 – 13:00.
שורה של מובילי דעה בתחום השיווק, ממיטב הארגונים הגדולים בישראל, יעסקו בסוגיות הקשורות לתכנון וליישום התמהיל הרב-ערוצי בארגונים, ויסבירו כיצד בעולם רווי מסרים וערוצים, יוצרים מודעות ועניין בקרב הלקוחות, הופכים את העניין למכירה ומצליחים במשימת שימור הלקוחות והרחבת הפעילות מולם.
ג'ון לנדאו, מפיק אווטאר, אשר יגיע לביקור ראשון בישראל, מספר ימים לאחר טקס האוסקר, כאורח מיוחד של מטריקס, יתאר את התהליך המרתק של הפקת אווטאר, יסביר כיצד מייצרים בשורה בעולם שראה כבר הכל, כיצד ממנפים את הטכנולוגיה למטרה זו וכיצד משווקים סרט על פי התפיסה הרב-ערוצית. יונתן אדירי, יועץ לנשיא המדינה בנושאי כלכלה וטכנולוגיה, ונשיא המחזור המייסד של נאס"א-גוגל באוניברסיטת סינגולריטי, יסביר כיצד שורדים בעידן של מהפכה מתמדת. במסגרת פאנל סמנכ"לי שיווק בכירים ידונו במהפכת השיווק הרב-ערוצי ודרכים להיערכות.
לדברי גילי רון, סמנכ"ל שיווק ושיתופי פעולה של מטריקס, "כולנו חשים כי העולם העסקי עובר מהפכה. זהו עידן של שינוי, וברור כי המבנים הקיימים, ההתנהלות והכלים ששירתו אותנו עד היום יפנו מקומם לדברים חדשים. הקשר בין הלקוח לארגון, משתנה מקצה לקצה, בהפצת המידע, בגישה אליו, בקושי ביצירת בידול ובשורה וביצירת דיאלוג וקשר אינטימי עם הלקוח לאורך זמן. הלקוח פעיל בכל הערוצים כל הזמן, כל לקוח לפי מאפייניו, אך מעטים הם האירגונים המתכננים ומנהלים תמהיל רב-ערוצי בקשר שלהם עם הלקוח. רבים הארגונים שפועלים במספר ערוצים אך עדיין קיים מרחק רב בין זה לבין עבודה מתוכננת, עקבית, מתמשכת, המתנהלת מול הלקוח על פני הערוצים לאורך זמן. הכנס נועד להציג בפני מקבלי ההחלטות בתחום השיווק והערוצים בארגון מהם האתגרים והדרכים להתמודד איתם, ולהאיץ בהם להיערך כבר היום, להתמודדות בזירה החדשה המתגבשת, מול דור חדש של צרכנים המתנהגים וצורכים בצורה שונה ממה שהכרנו עד כה".
לפרטים נוספים והרשמה: https://www.multiromi.co.il/