מי החברה שתיבחר למצטיינת במתן שירות וחווית לקוח בימי הקורונה?

המי"ל, המרכז הישראלי לניהול, הפועל
לקידום תחום השירות וחווית הלקוח בשוק הישראלי הכריז על פתיחת ההרשמה לתחרות
השירות וחווית הלקוח לשנת 2021. מידי שנה ארגונים מובילים במשק הישראלי שהנהיגו
מהלכים לשיפור מערך השירות שלהם בשנה שחלפה מגישים את מועמדותיהם לזכייה בקטגוריות
השונות. השנה, בצל ההתמודדות עם הקורונה הושקה קטגוריה ייעודית חדשה בתחרות, בה
חברות יוכלו להגיש מהלכים שביצעו במטרה להתאים את השירות וחווית הלקוח לימי
הקורונה. התחרות מתקיימת זו השנה ה-18 ברציפות והינה תחרות השירות וחווית הלקוח
המובילה בישראל.

ההתמודדות
עם הקורונה השפיעה על כל תחומי החיים בשנה החולפת והיוותה זרז לתהליכים טכנולוגיים,
חברתיים ושינויים באורח החיים שלנו. עם הנהגת מדיניות הריחוק החברתי, סגרים
ממושכים וההנחיה לצמצם אינטראקציות אנושיות ככל הניתן – ארגונים נאלצו להתאים את
מערכי שירות הלקוחות וחווית הלקוח שלהם למציאות החדשה בצורה מיידית, מהירה
ויצירתית. ארגונים המעוניינים להגיש את מועמדותם לקטגוריה הייעודית בנושא שירות
בעידן הקורונה שהושקה השנה, ידרשו לספק מידע כיצד התאימו את האופן שבו הם נותנים
שירות ללקוחותיהם בתקופת סגר, אילו התאמות הם ביצעו במעבר למערך מקוון וכיצד
מהלכים אלה השפיעו על רמת שביעות הרצון של הלקוחות.


קטגוריה חדשה זו מתווספת לקטגוריות קיימות
בתחרות ביניהן: השירות כשותף אסטרטגי, חווית לקוח באתר, באפליקציה וברשתות
החברתיות, הטכנולוגיה ככלי לשיפור חווית הלקוח, פרסונליזציה ובניית מסעות לקוח
מותאמים, פשטות בשירות ועוד. מבין הארגונים שזכו להוקרה בשנים הקודמות ניתן למצוא
את כלל ביטוח ופיננסים, ליברה, מכבי שירותי בריאות, קבוצת ח.י, פרטנר, משרד
התחבורה, עיריית ירושלים וארגונים נוספים.


ארגונים
אשר הובילו מהלך לשיפור השירות וחווית הלקוח בשלוש עד חמש השנים האחרונות רשאים
להגיש מועמדותם בקטגוריה הרלוונטית להם. המהלכים המוגשים לתחרות יכולים להיות
מהלכים רחבים עם השפעה אסטרטגית על הארגון לצד מהלכים נקודתיים המשפרים את השירות
וחווית הלקוח באחת מנקודות הממשק מול הלקוחות. ההרשמה צפויה להסגר ב-11 ביולי
ולאחריה תפורסם רשימת המתחרים בכל קטגוריה ויערכו שני סבבי שיפוט. טקס הכרזת
הזוכים בתחרות המצוינות בשירות וחווית לקוח יתקיים במהלך אוקטובר 2021.


שרון
משה, מנהלת המרכז הישראלי לניהול
, אומרת: "על אף השנה המטלטלת האחרונה שעברה עלינו בה
ארגונים נאלצו להתאים את עצמם למציאות החדשה, רבים הצליחו לייצר פתרונות יצירתיים ולענות
על ציפיות הלקוחות שהשתנו בלי הרף. אני בטוחה שהתחרות השנה תזמן לנו מפגש עם מגוון
מהלכים מפתיעים ויצירתיים שיישארו איתנו לאורך זמן. נושא שירות הלקוחות וחווית
הלקוח הפך להיות אחד ממנועי הצמיחה המרכזיים של ארגונים וככזה אנחנו רואים בתחרות
אמצעי חשוב לקידום הנושא והזדמנות להוקיר את הארגונים המובילים בתחום".

אולי יעניין אותך

 קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
 1_ קרדיט צילום - יעל צור
 הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל
bmw-gfb0242366_1280 (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח