מי עדן יוצאת במהלך שיווקי: משיקה מחדש את מועדון "מי עדן בייבי" ותשתף פעולה עם "הורים וילדים"

חברת מי עדן, המובילה את שוק המים המינרליים הטבעיים בישראל, ממשיכה למקד מאמצים שיווקיים לקהל ממוקד של הורים בכלל והורים לתינוקות/לפעוטות בפרט.



בימים אלה משיקה מי עדן מחדש את מועדון "מי עדן בייבי", ללקוחות שירות "מי עדן עד אלייך" שהינם הורים לילדים בגילאי 0-3 שנים, ותהפוך אותו למועדון המעניק תוכן רלוונטי והטבות ללקוחות אלה בשיתוף 2 חברות מובילות בתחום – מגזין "הורים וילדים" ורשת שילב.



במסגרת המועדון החדש ישלח באופן בלעדי ללקוחות הרשומים במועדון, מגזין "בייבי הורים וילדים" –מיזם משותף של מי עדן עם מגזין ההורות המקצועי ביותר בישראל, הורים וילדים.



ממי עדן נמסר היום כי כל מגזין, שיישלח אחת לרבעון, יעסוק בתחום אחר הרלוונטי לקהל היעד כגון תזונה, בריאות, מוטוריקה והתפתחות חברתית, ובתוך כך יציע כתבות מפורטות בחתך גילאי בכל תחום, ויעניק טיפים מעשירים להורים.



עוד נמסר כי חלקים משיתוף הפעולה שיבואו לידי ביטוי במגזין "בייבי הורים וילדים" יופיעו בעתיד גם באתר האינטרנט של מי עדן.



כמו כן, תינתן אחת לרבעון הטבה הרלוונטית לנושא ברשת "שילב", תוך העצמת הערך המוסף ללקוחות מי עדן. הרשת, המובילה בתחומה בישראל, מהווה שותף טבעי למי עדן במסגרת המועדון החדש לאור יכולתה להעניק הטבות בכל אחד מהתחומים בהם יעסוק המועדון.



אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן: "משפחות עם תינוקות הינם אחד מקהלי היעד החשובים של מי עדן, ואנו מקפידים ליצור עבורם ערכים מוספים אטרקטיביים."

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס