מי עדן מותחת את האסטרטגיה הפרסומית החדשה גם למגזר הרוסי


חברת מי עדן מותחת את האסטרטגיה הפרסומית החדשה גם למגזר הרוסי. החברה עולה בקמפיין תדמיתי במגזר הרוסי, תחת הסלוגן: "70% מגוף ילדיכם הם מים, אילו מים ממלאים אותם בבית?", איתו מציגה מי עדן את הרציונאל הפרסומי של הקמפיין הנוכחי: "חשיבות בחירת המים האיכותיים ביותר עבור הילדים שלנו".



הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ת"א מוסקבה, בהשקעה של כ-250 אלף ₪, ימשך כ- שבועיים בערוץ הטלוויזיה המיועד למגזר, ובמשך כחודש באתרי האינטרנט.



לדברי אורית גזית, סמנכ"ל שיווק מי עדן: "הפניה לצרכן במגזר הרוסי מתמקדת במשפחות עם ילדים, תוך הבנה כי במגזר הרוסי קיים שילוב בין השימוש הגבוה במים מינראליים טבעיים בעקבות הרגלי עבר לבין החשיבות הגבוהה לתא המשפחתי ובמיוחד לילדים. עבור מי עדן זוהי דרך לחדד את החשיבות בבחירת פתרון המים הנכון, בקרב צרכני המגזר, אותם זיהינו כצרכנים בעלי מאפיינים התואמים את קונספט מי עדן ל"אורח חיים בריא".


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

unnamed
__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
קרן קופרמינץ - סמנכל שיווק סחר ופיתוח עסקי דלק ישראל צילום סיון פרג' (1)