חברת מי עדן ממשיכה את פעילותה השיווקית במגזר הרוסי ויוצאת לקראת הקיץ עם מסלול הצטרפות חדש בשם "מיני". השקת המסלול החדש תגובה בקמפיין פרסום, באמצעות משרד הפרסום ת"א מוסקבה, והוא יעלה בערוץ הטלוויזיה המיועד למגזר, ובאתרי האינטרנט הרלוונטיים.
לדברי אורית גזית, סמנכ"ל שיווק מי עדן: "מבדיקה שערכנו, המסלול החדש מתאים להרגלי הצריכה של המגזר הרוסי, הן מבחינת הבחירה בכדים קטנים, הבר הקטן והמעוצב שעומד על שיש והן מבחינת הפונקציונאליות המתאימה לקיץ."