מי עדן משיקה אסטרטגיה פרסומית חדשה

חברת מי עדן יוצאת באסטרטגיה פרסומית חדשה בהשקעה כוללת של כ-3.5 מיליון ₪. מהלך זה ממשיך בפעולת חיזוק המותג, תוך בידול קטגוריית המים המינרלים הטבעיים בכלל ומי עדן בתוך הקטגוריה בפרט.



המהלך כולל קונספט חדש, שיושק החודש בקמפיין תדמיתי רחב היקף, תחת הסלוגן: "70% מהגוף שלך הם מים, איזה מים ממלאים אותך?" איתו מציגה מי עדן את הרציונאל הפרסומי המחדד את חשיבות בחירת המים.



לדברי אורית גזית, סמנכ"ל שיווק מי עדן: "כמותג המוביל בקטגוריה החליטה השנה מי עדן לחדד את החשיבות בבחירת פתרון המים הנכון."



האסטרטגיה התקשורתית החדשה נתמכת על ידי מספר פעילויות שיווקיות, ביניהן קמפיין פרסומי תדמיתי רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, בהיקף השקעה של למעלה מ-2 מיליון ₪, שיעלה בערוצים המסחריים, בעיתונות ובאינטרנט.



עוד נמסר מהחברה כי בנוסף, תשיק מי עדן את "משחק ה-70%" באינטרנט, משחק נושא פרסים, אשר יתוקשר במארזי השישיות והשמיניות של בקבוקי ה- 1.5 ליטר במהלך החודש הקרוב.



אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס