מי עדן, החברה המובילה את שוק המים המינרליים הטבעיים בישראל, הודיעה היום, כי בעקבות הצמיחה בפעילות הישראלית, היא צפויה לבצע מספר השקעות משמעותיות בפעילות העתידית שלה בישראל.
ליאור בן ארצי, מנכ"ל מי עדן ישראל וסגן נשיא הפעילות הבינלאומית, מסר כי: "בשנים האחרונות נהנית מי עדן ישראל מגידול עקבי בשיעורי הצמיחה והרווחיות בשלושת המגזרים בהן היא פועלת: שיווק ישיר של מים מינרליים בכדים, תחום הקמעונאות ותחום פתרונות הקפה לעסקים. על מנת להיערך להמשך מגמות הצמיחה בשנים הקרובות אנו מתכננים השקעות של 60 עד 80 מיליון ש"ח במערך הייצור והפיתוח. ההשקעות יופנו להקמה ושדרוג קווים קיימים בתחומי הכדים והבקבוקים וכפלטפורמת כניסה לתחומי פעילות נוספים אליהם תפנה מי עדן בעתיד."
"המותג מי עדן" מוסיף בן-ארצי, "פועל כיום בתחום השיווק הישיר ב-17 מדינות, עם היקף מכירות כולל של למעלה מ- 1.6 מיליארד ₪ בשנה, כאשר בסיסי הידע לפעילות הגיעו מישראל. המשך גיוון מרחב הפעילות של מי עדן בשוק המקומי יאפשר בעתיד מימוש רחב יותר של הזדמנויות עסקיות גם בשוק הבינלאומי."
יריית הפתיחה היא השקת הדור הבא של המים המינרליים בטעמים: "מי עדן אקטיב" – מים מינרליים פונקציונליים בטעמים בעלי ערך מוסף אמיתי לצרכן. מים מינרליים פונקציונליים בטעמים מציעים לצד מים מינרליים טבעיים איכותיים ובריאים, מגוון טעמים וגם תועלות פונקציונליות משמעותיות עבור הצרכן.
קטגוריית המים הפונקציונאלים בטעמים, הינה אחת הקטגוריות המתפתחות ביותר בתחום המשקאות בעולם. לשם ההמחשה, היקף המכירות של מים פונקציונאליים בטעמים באירופה עומד על למעלה מ- 4.2 מיליארד אירו, לעומת 2.9 מיליארד אירו בלבד למים בטעמים (ע"פ זניט אינטרנשיונל).
אורית גזית, סמנכ"ל שיווק מי עדן ישראל: "תחום המים בבקבוקים צומח במי עדן, למעלה מן הממוצע בשוק, ומגיע לכדי 11% בשנה. יחד עם זאת, אנו תרים כל העת אחר מנועי צמיחה חדשים שיעניקו ערך מוסף אמיתי לצרכן, תוך שמירה על ערכי המותג מי עדן. הבחירה בקטגורית המים המינרליים הפונקציונאלים, עונה למעשה, על 3 דרישות שהיו חשובות לנו בתהליך הפיתוח :מוצר שיהיה מבוסס על המים המינרליים הטבעיים והאיכותיים שלנו, וימולא ישירות מהמקור (מעיין הסלוקייה שברמת הגולן). מוצר ייחודי ומבודל, שלא קיים עדיין בארץ ומוצר עם תועלת בעלת ערך מוסף אמיתי לצרכן – המבוססת מדעית ומחקרית".
את ההשקה ילווה מהלך שיווקי רחב היקף, שיכלול פעילות מאסיבית בערוצי השיווק השונים, בהם, קמפיין פרסום רחב היקף, נראות בנקודות המכירה ופעילות קד"מ גדולה במהלך חודשי הקיץ. בסה"כ, צפויה מי עדן להשקיע במהלך ההשקה כ-6.5 מיליון ₪.