מייפל, חברת שיווק דיגיטלי מובילה המתמחה במתן פתרונות רכש מדיה כולל בזירה הדיגיטלית ופעילה במעל 13 שווקים שונים בעולם, הוציאה לדרך השבוע (שלישי) כנס בינלאומי ראשון מסוגו בישראל לשיווק דיגיטלי שיימשך עד לסוף השבוע. בכנס ישתתפו, לצד בעלי תפקידים מהתעשייה המקומית, 14 בכירים מסוכנויות פרסום שותפות של מייפל ברחבי העולם, בהם נציגים מספרד, צרפת, דרום אפריקה, תאילנד, ברזיל, יוון, פולין, סרביה ובריטניה.
הכנס יעסוק בתעשיית המדיה הדיגיטלית ויתרכז בסיפור ההצלחה של חברות ישראליות בעולם הפרסום הדיגיטלי ובטכנולוגיות ישראליות המיוצאות לעולם בתחום. לוח הזמנים של הכנס כולל שלושה ימים בהם ישולבו תכנים מקצועיים, בין השאר על ידי מרצים מחברות מובילות בתחום כגון גוגל, פייסבוק ואאוטבריין, לצד תכני העשרה חווייתיים.
"מייפל פעילה כבר מספר שנים בלמעלה מ-13 שווקים בחו"ל במודל ייחודי במסגרתו סוכנויות פרסום שותפות משתמשות בטכנולוגיה שלנו כדי לקדם את המותגים המובילים בעולם" אומר עמית כוכבי, מנכ"ל מייפל. "כך למשל, מותג האלכוהול בקרדי מפורסם בברזיל במסגרת המונדיאל, בעזרת הטכנולוגיה של מייפל – לקהל המקומי. לשמחתנו הגענו למצב בו מספר השותפים שלנו וכמות השווקים בחו"ל בהם אנחנו פעילים היא כה רחבה, שהגיוני יותר להביא אותם לכאן, לישראל, במרוכז, לכנס שהוא הראשון מסוגו בתחום הזה".