האם אנחנו באמת מוכרים לכל מי שרוצה לקנות? מסתבר, שמנהלי שיווק מתמקדים בהגדרת קהלי יעד, ובפילוח שווקי מטרה, אך לרוב מתעלמים מנושא הערכת הסיכונים, ומשאירים אותו למנהלי הכספים. המפגש הקרוב בסדרת מפגשי "ל.ה.ב. Update – בניהול השיווק" יסקור את הסיכונים השונים שיש לקחת בחשבון בנוגע ללקוחות ושווקי מטרה.
את המפגש ינחה מיכאל תבור, יועץ כלכלי ומנכ"ל קבוצת תבור, שיציג היבטים שונים של הסיכון וכיצד מודדים סיכון עתידי, שיטתי וספציפי. בחלקו השני של המפגש ירצה אלי רייפמן, מנכ"ל ומייסד אמבלייז, בנושא התמודדות עם סיכוני שוק בדרך של גיוון הפורטפוליו וכיצד מתמודדים עם סיכוני פיתוח טכנולוגיות.
ד"ר אורה סתר, מנכ"ל ל.ה.ב., אומרת שלעיתים, החברה שמעוניינת לקנות אינה יציבה, או בעלת מוסר תשלומים גרוע, לעיתים הענף קשה ולעיתים הבעיה היא בשוק. ניתוח הסיכונים הפיננסיים, סיכוני השוק וסיכוני הענף, הופך להיות גם הבעיה של מנהלי השיווק.
מפגשי ה- UPDATE בניהול השיווק, המתקיימים אחת לחודש בל.ה.ב. (לימודי הכשרה בניהול), מיועדים למנהלים בכירים, מנהלי שיווק, פרסומאים ומנהלי פרסום בחברות גדולות. התכנית מציעה התעדכנות בקדמת הידע השיווקי בשילוב למידה מניסיונם של מנהלים ומרצים בכירים.
מרצים נוספים בתוכנית הם: פרופ' יעקב גולדנברג, פרופ' יעקב הורניק, רננה פרס, ד"ר רם הרשטיין, ד"ר אורלי יחזקאל, פרופ' יואב גנזך, ד"ר אורה סתר ועוד. כמו כן, מרצים אורחים במפגשים הקודמים היו: גבי רוטר מקסטרו, חיים רומנו מנכ"ל אל-על, יהודי ליפמן מיוניליוור, פרופ' סטיבן ברנט מקלוג, יעקב גינצבורג מקלאב מרקט, הפרסומאי אייל חומסקי, ד"ר רינה דגני.