סיגל סיוון-ידוב, המשמשת מזה 7 שנים דוברת ומנהלת יחסי הציבור במיקרוסופט ישראל, התמנתה לתפקיד דוברת ומנהלת קבוצת התקשורת השיווקית (מרקום) במיקרוסופט ישראל. במסגרת תפקידה תנהל סיגל את הקבוצה בחטיבת השיווק האחראית על מערך יחסי הציבור, הפרסום, הפקת האירועים והדיוור הישיר. התפקיד החדש, שמתווסף לתפקידה כדוברת מיקרוסופט ישראל, מאחד לראשונה את כלל אמצעי התקשורת שמפעילה מיקרוסופט תחת מעטפת ניהולית אחת.
בתפקידה הקודם ניהלה סיגל את מערך יחסי הציבור של מיקרוסופט. בין האירועים התקשורתיים הבולטים שניהלה ניתן לציין: ביקור ביל גייטס בישראל בשנת 2005, ביקור מנכ"ל מיקרוסופט העולמית סטיב באלמר בישראל, אירועי Tech Ed והשקות מוצרי הדגל של מיקרוסופט.
סיגל זכתה במשך שנתיים רצופות בתחרות "האריה השואג" של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות עבור קמפיין ההשקה של Windows Vista ו-Office 2007 למגזר העסקי בישראל, ועבור קמפיין "היום הלאומי לאינטרנט בטוח". סיגל בוגרת תואר שני במדעי המדינה ותקשורת ותואר ראשון במדעי המדינה וסוציולוגיה מאוניברסיטת בר אילן.
ליאור צורף (36) התמנה לתפקיד מנהל קבוצת השיווק הדיגיטלי במיקרוסופט ישראל. במסגרת תפקידו ינהל צורף קבוצה חדשה אשר תוביל את האסטרטגייה השיווקית של ה-Web 2.0 של מיקרוסופט ישראל כולל אחריות על תחום הבלוגים, הרשתות החברתיות, אתר microsoft.com הישראלי וינהל את שיווק הדור החדש של Windows Live. בנוסף, יוביל צורף את השיווק לצרכנים, תחום אשר צובר תאוצה במיקרוסופט העולמית בעקבות השקת המוצרים Media Center, XBOX 360, Zune ועוד. צורף יוביל גם פעילויות שיווקיות חדשניות בקרב משתמשי הקצה.
צורף הצטרף למיקרוסופט לפני 10 שנים ובתפקידו האחרון שימש כמנהל תקשורת שיווקית, ולפני כן בתפקיד מנהל שיווק לקהילות ומנהל שותפים. צורף בעל תואר ראשון במדעי המחשב מהטכניון ותואר שני בהנדסת מערכות מידע, בהתמחות בנושא הבית העתידי מהטכניון.