מיקרוסופט ישראל משיקה קמפיין באזז אינטרנטי חדש לקראת השקתה של מערכת ההפעלה הבאה מתוצרתה Windows 7 שתתקיים בחודשים הקרובים. במסגרת פעילותה זו ברשת השיקה מיקרוסופט ישראל ערוץ רשמי בטוויטר ובפייסבוק על מנת לספק עדכונים על מערכת ההפעלה הבאה ולנהל אינטראקציה מתמשכת עם משתמשי מיקרוסופט ישראל.
ההשקה התקיימה במהלכה של מסיבת התקנה ראשונה מסוגה בישראל בהשתתפות מאות בלוגרים ופעילים ברשתות חברתיות שהתקינו גרסת ניסיון מתקדמת של מערכת ההפעלה. האירוע סוקר על ידי הבלוגרים בלייב באמצעות בלוגים, טוויטר, ובשידור וידאו חי שהועבר באמצעות הבלוגיה של מיקרוסופט ישראל ברשת. במהלך הפעילות והאירוע התקיימו עשרות אלפי חשיפות לגולשים יוניקים ברשת.
המהלך בישראל הינו חלק ממהלך עולמי של מיקרוסופט ששם דגש על פעילות חדשנית ברשת, בדגש על רשתות חברתיות ואתרים לשיתוף של תכני גולשים, ליצירה של שיח מוקדם ברשת עם מובילי דיעה בקרב בלוגרים וחברים ברשתות חברתיות, וליצירת התנסות בקרב המשתמשים ומומחי המחשוב. כך לדוגמא, מיקרוסופט העולמית הקימה במסגרת פעילותה זו ערוץ רשמי בפייסבוק עבור משתמשי Windows 7, אליו הצטרפו למעלה מ-15 אלף איש ברחבי העולם. יש לציין, כי הקבוצה של מיקרוסופט ישראל בטוויטר הינה הראשונה מסוגה ברשת המיקרובלוגינג הפופולארית, וכבר כעת נרשמו לה למעלה מ-320 איש בתוך כשבועיים בלבד.
השקת הפעילות ברשת ופעילות הבאזז סביב מערכת ההפעלה נערכת בשיתוף עם חברת השיווק הדיגיטאלי BLINK שנשכרה על ידי מיקרוסופט ישראל כדי לקדם ברשת את ההשקה של מערכת ההפעלה.
תומר מירום, מנהל שיווק דיגיטאלי במיקרוסופט ישראל: "הנוכחות ברשת בימינו היא הכרחית, ואנו מתכוונים באמצעות הקבוצות החדשות שהשקנו ברשת ליצור דו שיח ישיר ובגובה העיניים הן עם הציבור של מומחי המחשוב והטכנולוגים, אך גם עם ציבור המשתמשים הביתי. הביקוש הרב להשתתפות באירוע היא דוגמא לעניין הרב שיוצרת מערכת ההפעלה הבאה של מיקרוסופט, והנוכחות ברשת תאפשר למשתמשים להצטייד במידע רלוונטי בזמן אמת ובמגוון של כלים לבחירתם."