מיקרוסופט מזמינה משרדי דיגיטל לתחרות בינלאומית

מיקרוסופט הכריזה על השקת תחרות השיווק הדיגיטלי היצירתי, במסגרתה –תעניק את פרסי השיווק הדיגיטלי של Microsoft Advertising (MSAs), מיקרוסופט מזמינה משרדי דיגיטל מ- 27 מדינות ברחבי העולם, לרבות ישראל, להגיש רעיון למסע פרסום עבור מותג או מלכ"ר לפי בחירתם באמצעות פלטפורמות השיווק הדיגיטלי של Microsoft Advertising.



התחרות מחולקת לשני שלבים: תחרות אזורית EMEA וגמר עולמי – כשהמנצחים האזוריים עולים לשלב התחרות העולמית. בתום שלב הגמר יוכרזו שני זוכים עולמיים בפרס השיווק הדיגיטלי של Microsoft Advertising לשנת 2012, ויזכו בטיול אח"מים בלעדי כאורחי Microsoft Advertising לפסטיבל Cannes Lions לשנת 2012, שיתקיים בתאריכים 17 – 23 ביוני 2012.



המשרדים יתבקשו להגיש תוכנית מדיה דיגיטלית היפותטית ורעיון יצירתי עבור המותג או המלכ"ר, לפי בחירתם, שיתייחסו ל'אתגר עסקי עיקרי' של אותו ארגון בשנה הקלנדרית 2012 או 2013. בשונה מתחרויות נושאות פרסים אחרות בתעשייה, תחרות זו לא תשפוט עבודה שכבר בוצעה. במקום זאת, היא תאתגר את המשרדים ברחבי העולם לשווק מותג באמצעות הטכנולוגיה והפתרונות של Microsoft Advertising – כולל MSN, Mobile, Windows Live, Xbox, Messenger ועוד – כדי לפתור אתגרי שיווק אמיתיים.


חבר השופטים האזורי בEMEA מורכב ממספר "כוכבים" בתעשייה. הזוכים האזוריים יוכרזו ב- 25 באפריל 2012 ויעלו לשלב הגמר העולמי, שבו ישפוט חבר שופטים שיורכב מבכירי המפרסמים ברחבי העולם. שני הזוכים העולמיים יוכרזו ב-1 ביוני 2012. דיויד סאבל, המנכ"ל העולמי של Y&R יכהן כיו"ר ועדת השיפוט העולמית ו בין היתר תשתתף בה גם מריה לואיזה פרנקולי פלאזה, המנכ"לית העולמית של MPG ו- Havas Media בצפון אמריקה.


דיויד סאבל, המנכ"ל העולמי של Y&R: "יש בתעשייה מספר פרסים ידועים שמציינים את ההצלחה של מסעות פרסום קיימים, אך לא זו המטרה בתחרות זו. המטרה היא לעודד משווקים דיגיטליים לחזור לבסיס תחום ההתמחות שלהם על-ידי פיתוח רעיונות חדשים שיתמקדו בפנייה לקהל היעד בעזרת שיווק בעל השפעה. אנו מעודדים את כל מי שיש לו כישרון לשיווק דיגיטלי ומוח יצירתי לשנס מותניים ולהצטרף לתחרות".



Microsoft Advertising יצרו וידאו קצר בכיכובה של Felicia Day, השחקנית והיוצרת של סדרת האינטרנט ‘The Guild’ כדי לסייע למותגים להבין טוב יותר את הזדמנויות הפרסום שייפתחו בפניהם עם כניסתם לתחרות. כדי לקבל מידע נוסף על אופן הכניסה לתחרות, היכנסו לאתר האינטרנט של השיווק הדיגיטלי של Microsoft Advertising https://advertising.microsoft.com


אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח