המוסד לבטיחות ולגיהות יצא בתהליך של מיתוג מחדש הכולל החלפת לוגו וסיסמא חדשה, באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ).
תהליך המיתוג נועד לזהות בעיני הציבור את המוסד לבטיחות ולגהות עם תפקידו – הסברה למניעת תאונות בעבודה, ומניעת מחלות מקצוע, ולחזק את תדמיתו כמוסד חדשני ומקצועי, המקדם את נושא הבטיחות והבריאות בעבודה בקרב כלל העובדים בכל ענפי המשק.
הלוגו החדש שעוצב במסגרת תהליך המיתוג, שומר על הסממנים של הלוגו הקודם שליווה את המוסד בשנים האחרונות: מגן דוד עם עין במרכזה, שמטרתה להעביר את המסר של תפקיד המוסד בשמירה על בטיחות ובריאות העובדים. צורת מגן הדוד המבטא את היות המוסד גוף מקצועי ממלכתי, עוצב בהטיה לצד ימין דבר המסמל תנופה וחדשנות שעובר המוסד לבטיחות ולגהות. צבעי הלוגו הם כחול – צבע הלאום וכתום – צבע המסמל זהירות.
מתחת ללוגו נוספה סיסמא – 'בטיחות ובריאות בעבודה – זה אנחנו', המדגישה כי המוסד לבטיחות ולגיהות הוא המוקד והמרכז של נושא הבטיחות והבריאות בעבודה בישראל.
חיים אליהו, מנהל המוסד לבטיחות ולגהות אמר כי "על-מנת למקסם את התוצאות של תהליך המיתוג מחדש נעזרנו במספר קבוצות מיקוד שהורכבו ממגוון משתתפים וביצענו תהליך מחקרי מקיף בנושא, יחד עם לשכת הפרסום הממשלתית. מטרתנו היא להיטמע במודעות של כמה שיותר עובדים בכל ענפי המשק – גם אלה העובדים בתעשייה אך גם אלה העובדים במשרדים, בענף המלונאות ובענפים נוספים, בהם העובדים פחות מודעים לסכנות הטמונות במילוי תפקידם."