ערוץ הקניות, ערוץ 21, משיק בימים אלה את האריזה הגרפית החדשה של הערוץ. במסגרת המהלך, המהווה שינוי ויזואלי כללי של ערוץ הקניות, עוצבו מחדש הלוגו, הפתיחים לתכניות, נתוני המחירים בסרטי המכירה, אריזת הפרומואים והרקעים הגראפיים הדינמיים. האריזה הגראפית עוצבה על ידי חברת JCS בהשקעה של כרבע מיליון שקלים.
השקת האריזה הגראפית החדשה היא חלק ממהלך רחב יותר של התחדשות ערוץ הקניות שנעשה לאורך השנה האחרונה, שהחל במעבר לאולפני HD חדשים ומתקדמים בהשקעה של למעלה
מ-2 מיליון שקלים. האולפנים החדשים ממוקמים במתחם אולפני ג.ג. גלובוס גרופ בנווה אילן, ומאובזרים בציוד טכנולוגי מתקדם הכולל חדרי בקרה, עריכה, חדר קונטרול, חדר סאונד, חדרי עריכה ותפאורה משתנה. לאחרונה הושקע סכום גדול לצורך הקמת סטים חדשים ויוקרתיים המשלבים אלמנטים דיגיטליים, מקרן וידיאו ומסך ענק.
"בחרנו בקווי עיצוב קלאסיים ונעימים לעין אך בו בזמן משדרים יוקרה וניקיון כמו גם את הערך ואת התדמית המוכרת והאהובה של הערוץ, קו נקי וברור המייצג את מדיניות השקיפות בה נוהג הערוץ כלפי לקוחותיו. אלמנט המדפים נועד להעביר את חווית הקנייה הקלאסית למסך" אומר אורן ז'ורבין, מנכ"ל ובעלים של ערוץ הקניות ומנכ"ל קבוצת דחף, ומוסיף: "אנחנו גאים בצעד המשמעותי שמוביל ערוץ הקניות, שהתחיל במעבר לאולפני HD ומגיע כעת לשיאו במהלך מיתוג חדשני. בחרנו להשקיע בהמשך שיפור חוויית הצפייה והרכישה שאנחנו מעניקים לצופים שלנו, ולתת מענה לביקוש והדרישה הקיימים לרכישה באמצעות הטלוויזיה".