חברת הדס למוצרים טבעיים, ויטמינים, מינרלים וצמחי מרפא עורכת מיתוג מחודש למוצריה. במסגרת המיתוג, ישווקו סדרות הויטמינים, המינרלים וצמחי המרפא של החברה באריזות חדשות, ישונה לוגו החברה, ויתווספו מוצרים חדשים. מותג הדס יקודם, וימונף כמותג מטרייה כולל לכל סדרת הויטמינים, המינרלים וצמחי המרפא של החברה. אסטרטגיית המיתוג המחודש נקבעה בעקבות סקרים.
חברת הדס השקיעה במיתוג המחודש כ-700 אלף שקלים שהוקצו לסקרי שוק ולעיצוב ויצור האריזות החדשות. בעקבות המיתוג המחודש, צופים בחברת הדס להגדיל השנה את המכירות בכ-2.5 מיליון שקלים. צפי המכירות לשנה זו הוא סך של כ-40 מיליוני שקלים, המורכב ממכירות לשוק המקומי ולייצוא בחו"ל.
האריזות החדשות של מוצרי הדס זכו לעיצוב גרפי חדש. הלוגו החדש של הדס זכה להגדלה והבלטה מיוחדת, והוא מתנוסס בראש האריזה. בצמוד ללוגו מופיעים פסים עם אלמנטים גראפיים בסימן טבע: עלים, פירות ופרחים. האלמנטים הם בצבע ירוק, המסמל טבע ובריאות, ורקע האריזה החדשה הוא בצבע לבן, המשדר ניקיון ורפואה. עיצוב האריזה החדשה נבחר בעקבות סקרי צרכנים ממוקדים.
המיתוג המחודש של חברת הדס יגובה במבצעים, בקמפיין מקומי בבתי המרקחת בתי הטבע ורשתות הפארם, בפרסומים מקומיים, במבצעי החדרה, במהלכי שיווק בנקודות מכירה, ועוד. החברה מתעתדת לצאת בקמפיין פרסומי נרחב לרגל המיתוג המחודש לאחר החגים.
סמנכ"ל הסחר של חברת הדס, איל בלום: "לאורך השנים ביססנו את מעמדנו כיצרנים מובילים, וכיום מוצרי פלוריש הדס הינם שם נרדף לאיכות ולאמינות. כעת, התפנינו לצעד שיווקי של רענון מוצרינו, עיצוב אריזות ידידותיות יותר, והתאמה מיוחדת לאורח חייו של הצרכן הישראלי. מוצרי הסדרה הינם פרי פיתוח שבוצע במעבדות החברה בשנה האחרונה. הויטמינים והמינרלים של חברת הדס הם היחידים המיוצרים במפעל תרופות (פלוריש) בעל תקנים רשמיים של ה-FDA, וזה יתרונם המשמעותי".