פלאפון צפויה לגייס מאות עובדים בתחומי השירות והמכירות כחלק מהערכותה להקמת הרשת החדשה שלה ברבעון הראשון של 2009. בימים הקרובים תעלה החברה בקמפיין לגיוס עובדים תחת הסיסמא: "השינוי הגדול באוויר, זה הזמן לעבוד בפלאפון". הקמפיין, יעלה באמצעות משרד הפרסום 'אקספרט' מקבוצת באומן בר ריבנאי, בהיקף של כמיליון שקל, בעיתונות הכתובה, באינטרנט ובשילוט חוצות ברחבי הארץ.
גיל שרון, מנכ"ל פלאפון אמר היום "אנו גאים לסייע למשק הישראלי בתקופה זו ולספק מאות מקומות תעסוקה, זאת בנוסף לכ- 4,300 העובדים שיש בפלאפון כיום. לדבריו, מהלך הקמת הרשת החדשה בפלאפון סיפק בשנתיים האחרונות מאות מקומות עבודה אצל ספקים וקבלני משנה, חברות תוכנה ופיתוח מעבר לאנשי פלאפון בעיקר בתחומי ההנדסה, החומרה והתשתיות. "ערב השקת הרשת החדשה בפלאפון, אנו יוצאים למהלך מתבקש של גיוס עובדים, על מנת לתגבר את מערך השירות כדי להמשיך ולהציע את השירות הטוב והמקצועי ביותר ללקוחותינו ומתחייבים לגייס את העובדים הטובים ביותר".
בימים אלה נערכת חברת פלאפון להשקת הרשת החדשה שלה, בטכנולוגיית HSPA/UMTS בנתיב ה-GSM, שתושק במהלך הרבעון הראשון 2009 בהשקעה של כמיליארד שקל. כבר כעת החלו הדרכות מקיפות של כ-3,000 אנשי השירות והמכירות בחברה, הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי, להכרת הרשת החדשה, המכשירים המתקדמים ושירותי התוכן שתציע פלאפון כבר בחודשים הקרובים.