לפי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב"1 בחודש" בינואר (פרסומות חודש נובמבר), במשאל שעורך מגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים, היא: "אורנג' – לראות ולהרגיש – ילד ותינוק" של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R. היא זכתה ב–90 נקודות, 32% עבור תרומה למותג ו– 26% עבור קריאטיביות.
במקום השני: "DHL – מגדל אייפל, קולוסאום, תחנת רוח", של פרסום פוגלOgilvy , עם 52 נקודות – 16% עבור תרומה למותג ו-20% עבור קריאטיביות.
במקום השלישי: "פלאפון – תביאו 1, תביאו 2, תביאו 20 מכשירים" של פרסום באומן בר ריבנאי S&S, עם 44 נקודות – 14% תרומה למותג ו- 16% קריאטיביות.
(חישוב מספר הנקודות המשוקלל: אחוז התרומה למותג X 2 + אחוז הקריאטיביות.)