שילוב מחקרי שוק ותכנון אסטרטגי ומדגם יעוץ ומחקר הקימו חברה משותפת לגיוס וניהול פאנלים של גולשים באינטרנט. החברה החדשה – iPanel (www.iPanel.co.il ) מתמחה בהקמה, ניהול ותפעול של פאנלים של גולשים באינטרנט ותאפשר לשתי החברות לבצע סקרים באינטרנט בקרב קבוצות אוכלוסיה שונות בחתכים סוציו דמוגרפיים מגוונים.
עד כה גייסה iPanel אלפי נסקרים לפאנלים שלה ובימים אלה ייפתח מהלך גיוס נרחב נוסף שבמהלכו יצורפו אלפי נסקרים חדשים מתוך כוונה לגייס כ 50,000 פאנליסטים עד סוף השנה. הפאנלים של iPanel יאפשרו ביצוע מחקרים דוגמת אלו המבוצעים כיום בטלפון ו/או פנים אל פנים, אך במקביל גם יאפשרו ביצוע מחקרים חדשניים שאינם מבוצעים כיום ויוכלו להתבצע רק באינטרנט.
לדברי מנו גבע – מנכ"ל מדגם : "קיימים בעולם מודלים דומים של חברות המתמחות בגיוס וניהול פאנלים המספקות את שירותיהן למכוני מחקר וגופים אחרים המבצעים מחקרים באמצעות האינטרנט ובכך מאפשרים להם לעסוק במחקר עצמו ולא בניהול מאגרי מידע.
iPanel מיישמת תפיסת עולם זו כזרוע מקצועית שיעודה הוא גיוס שוטף של פאנלים לסקרי אינטרנט, ניהולם ואחזקתם.
עוד מוסיף מנו גבע, "עולם הסקרים בתהליך מואץ של מעבר לביצוע סקרים באינטרנט. אפשר להשוות תהליך זה לתהליך שהחל לפני 15 שנה במעבר מסקרי שטח לסקרים טלפונים וכיום הרוב המוחלט של הסקרים בישראל מתבצע בראיונות טלפוניים. לסקרים באינטרנט יתרונות רבים וחשובים לעומת הסקרים הנערכים בשיטות הקיימות כיום כגון, נגישות גבוהה לאוכלוסיות נדירות, זמינות מיידית, שילוב קבצי מולטימדיה, מהירות ביצוע וחסכון בעלויות.
לדברי ישראל אוליניק, מנכ"ל מכון שילוב: "תחום המחקר באמצעות פאנלים ברשת האינטרנט תופס היום נתח שוק של 55 אחוז בארצות הברית וכ 30 אחוז באירופה ונמצא בתהליך גידול מתמיד בכל העולם במהלך 10 השנים האחרונות . אנו סבורים כי גם בישראל, יש מקום לסקרים באינטרנט ולמרות שסקרים מסוג זה כמעט ולא בוצעו בשנים האחרונות, אנו סבורים כי תחום זה יגדל משמעותית במהלך השנה הקרובה ויתפוס כ 30-35 אחוז מהשוק עד לסוף שנת 2007.
אוליניק מוסיף ואומר כי iPanel תפתח במהלך השנה הקרובה את שירותיה לחברות מחקר מתחרות ולקוחות שונים שיהיו מעונינים לבצע מחקרים באינטרנט וירצו לנצל לשם כך את שירותיה של iPanel.