לאחר תקופת הכנה, תפתח מכללתBest-SEO בקרוב קורס בנושא הפרסום הממומן בגוגל שהותאם בהיקפו ובתכניו לבעלי עסקים. הקורס, בהיקף של 30 שעות אקדמיות, פורס בפני המשתתפים את יסודות הפרסום בגוגל, בהשוואה לקידום אורגני, סוגי הקמפיינים, עולם מילות המפתח, המודעות ודפי הנחיתה, מערכת אדוורדס והשימוש בה וכן מפגשי תרגול.
על פי המכללה מתקיים ביקוש חדש של בעלי עסקים קטנים ובינוניים להכשרה מקצועית בתחום השיווק הדיגיטלי, שתסייע להם להתאים את עצמם לשוק המשתנה.
לאון דייטש, מייסד ובעלים של מכללת Best-SEO, ציין כי הקורס הותאם לבעלי עסקים ללא רקע מיוחד במחשבים, בתכנות ובעיצוב ואף ללא אתר אינטרנט. הוא יאפשר להם שליטה וניהול של תקציב הפרסום הדיגיטלי וכן תכנון וביצוע הקמפיינים. עסקים שלא יכולים לשכור שירותים של איש דיגיטל בעלות של כ-35,000 ₪ בשנה ימצאו כי הכשרה בתחום זה היא חלופה יעילה בימים אלה של שינויים בשוק. אחרים שיחליטו לשכור שירותי איש דיגיטל יוכלו לבדוק את עבודתו בעזרת הכלים המקצועיים שרכשו, לנהל טוב יותר את התקציב, להציב יעדים ולעקוב טוב יותר אחר יעילות הקמפיין שלהם".
בוגרי הקורס ייהנו אחריו מליווי מקצועי והכוונה של מומחי Best-SEO ללא מגבלת זמן באמצעות קבוצת פייסבוק ייעודית וסגורה שהקימה עבורם המכללה. כן יקבלו הבוגרים אפשרות שימוש במערכת מקצועית לבניית דפי נחיתה בחינם למשך שלושה חודשים. מערכת זו, שהשימוש בה נלמד בקורס, היא ידידותית למשתמש ולא דורשת כל ידע מוקדם בתכנות ובעיצוב.
דייטש צופה, כי הביקוש של בעלי עסקים להכשרה בתחומי השיווק הדיגיטלי יגדל משמעותית בשנה הקרובה ככל שהתחרות בשוק הקמעונאי תחריף וככל שתקציבי השיווק יקטנו. בעלי עסקים יהיו חייבים לשכלל את דפוסי השיווק שלהם ולשלוט טוב יותר בעולם הדיגיטל. בחודשים הקרובים תפתח Best-SEO קורסים נוספים לבעלי עסקים ובהם: קורס קידום אתרים וכן סדנה לבניית אתרי וורדפרס ללא ידע בתכנות. במכללה ניתן ללמוד כיום גם בניית אתרי אינטרנט וקידומם האורגני באינטרנט.