מכללת ISEMI , המרכז הישראלי ליזמות, פותח קורס ליסודות השיווק והפרסום באינטרנט

מכללת ISEMI ,המרכז הישראלי ליזמות, המתמחה בתחום היזמות מאז 1996, פותח החודש את הקורס הייחודי ליסודות השיווק והפרסום באינטרנט. בקורס יחשפו המשתתפים לתכנים אקטואליים המועברים על ידי מרצים מומחים בתחומם: הכרת תמהיל השיווק באינטרנט, הכרת טכנולוגיות ושיטות לפרסום באינטרנט, סקירת ממשקי הפרסום באינטרנט, בניית אתר אפקטיבי , שיווק באמצעות מנועי חיפוש , ניתוח ומדידת קמפיין בכלים סטטיסטיים, ניתוח פרופיל גולשים, שיווק דרך רשתות חברתיות ועוד נושאים רבים.



הקורס פותח ע"י מייסדי המרכז הישראלי לאינטרנט ביניהם: גיא עזריאלנט, מנכ"ל Smartrade ולשעבר סמנכ"ל Local interactive ומנהל הקורס דויד פרידמן, מייסד וסמנכ"ל שיווק בקבוצת DTNT ((Domain the net, בעל ניסיון רב בשנים בהדרכה בתחום האינטרנט.



פרופ' ליאורה קצנשטיין, נשיאת ISEMI: "הקורס כולל יסודות השימוש באינטרנט על מנת לאפשר לקשת רחבה של בעלי מקצוע שלא באו מעולם השיווק הרגיל, הכרות עם מושגי יסודות השיווק הבסיסים ( מיתוג, פילוח, קהל יעד, בניית אסטרטגיית שיווק) ויישומן על פלטפורמת ה- New Media– האינטרנט".



בנוסף לקורס הבסיסי, פיתחו מכללת ISEMI בשיתוף המרכז הישראלי לאינטרנט קורס המשך לשיווק ופרסום באינטרנט לבוגרי קורס היסודות ולבעלי רקע בתחום המעוניינים להתמקצע בתחום השיווק באינטרנט, תוך רכישת "ארגז כלים" מקצועי ושימת דגש על תכנים מעמיקים יותר הנוגעים בהיבטים טכנולוגיים, מסחריים ומשפטיים. קורס זה כולל לימוד פרטני של תחומים מקצועיים כגון קידום אתרים, דיוור ישיר, ניתוח Web analytics, ממשק משתמש, תכנון עיצובי, פיתוח תוכניות שותפים, בניית קמפיינים אינטרנטיים, הגנה על מותגים באינטרנט ( Brand Security) ועוד.


מעבר לחלקים התיאורטיים, לוקחים חלק בקורס גם נציגים של החברות המובילות בתחום האינטרנט אשר מציגים מניסיונם העשיר ודוגמאות מעשיות בכל תחום.



בין המרצים: ארז משעלי סמנכ"ל בחברת Fiobs, ולשעבר סמנכ"ל השיווק של דפי זהב, אלמוג איטלי מנהל פרסוםAdvantage בפורטל וואלה, זהר עמיהוד יועץ עסקי בנושא שיווק באינטרנט ומייסד ההוצאה לאור "הוד-עמי", אבי זינו מנכ"ל חברת WebsPlanet, מיכאל יורובסקי כלכלן ומנכ"ל משותף ב- BIZCKICK ואחרים.



המשתתפים בקורס הבסיסי ובקורס ההמשך ייהנו מפגישות יעוץ ללא תשלום עם כל המרצים בקורס שיספקו למשתתפים טיפים ותובנות במימד האישי.



ניתן לבחון את תוכנית הקורס המפורטת ב https://www.isemi.org/38765/תוכנית-קורס-שיווק-באינטרנט

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

mao-43-oo-pm-making-ai-a-key-part-content-tab-2-virtual-twin-712x402
 בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_