לאחר עבודה משותפת של שמונה עשרה שנה, נפרדות דרכי תקשורת חברת ויסוצקי, יצרנית התה המובילה בישראל וחברת יחסי הציבור שלמור תקשורת. העברת התקציב, שהוצנעה על ידי שלושת השותפים למהלך אינה יכולה להסתיר את העובדה שבמהלך העבודה המשותפת הייתה שלמור תקשורת שותפה להטמעת תרבות שתיית התה בישראל והפיכתו של המשקה הותיק למשקה אופנתי עכשווי. התקציב יועבר במלואו למשרד יחסי הציבור שטרן אריאלי. שני הגורמים אישרו את הדברים. לדברי אירינה שלמור, מנכ"ל שלמור תקשורת: "לפני 18 שנה נחשב התה למשקה הסתדרותי במקרה הטוב וכתרופת סבתא במקרה הפחות טוב. היום התה נחשב למשקה טרנדי ומועיל לבריאותנו. ויסוצקי ממשיכה להוביל בגדול את הקטגוריה שהתפתחה בענק בשנים האחרונות. אני מודה לשלום זיידלר- הבעלים, ולרוני וינשטיין – המנכ"ל על 18 שנים נפלאות ומאתגרות ומעבירה את השרביט בשמחה, עם איחולי הצלחה, למשרד של שטרן אריאלי". עוד הוסיפה שלמור כי היא
קבוצת התקשורת "שלמור-שרף", כוללת את "שלמור תקשורת" (בהנהלת אירינה שלמור ודניאלה לאור) ואת משרד "שלמור שרף". שלמור תקשורת הוקם לפני למעלה מעשרים שנה על יד אירינה שלמור והוא מתמחה בתקשורת שיווקית, מסעות החדרת ותחזוק מותגים. משרד שלמור שרף בהנהלת מוטי שרף משמש כמנוע הצמיחה של הקבוצה.
בקבוצה 28 עובדים עובדים ומעל 80 לקוחות, ובהם משטרת ישראל, חברת החשמל, "אמדוקס", "רשת". עוד הצטרפו למשרד בחודש האחרון בנק "לאומי", HP, "מרקסטון-פקן" ורכבת ישראל . לפי סקר BDI שנעשה על ענף יחסי הציבור, הקבוצה נמנית על ארבעת משרדי יחסי הציבור המובילים בישראל לצד "ארד תקשורת", "פליישר תקשורת" ו"רהב תקשורת".